به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب باید دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه اتحاد به میزبانی منچسترسیتی برگزار کند. 

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود و به همین دلیل این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. 

یکی از نقاط قوت رئال در بازی رفت در مهار ارلینگ هالند بود. مدافعان این تیم به هیچ وجه به او اجازه ندادند که بازی همیشگی را ارائه کند و این موضوع تا حد زیادی به آنها کمک کرد که ابتکار عمل را در دست داشته باشند. 

1874794

حالا به نظر می‌رسد که آنچلوتی قصد دارد شیوه مشابه و حتی قدرتمندتری را در بازی برگشت به کار بگیرد. این مربی ایتالیایی در فکر استفاده از هر سه مدافع میانی مطمئنش در ترکیب تیم است تا دیوار محکمی برابر هالند و دروازه رئال کشیده باشد. 

ادر میلیتائو در بازی رفت به دلیل محرومیت در ترکیب رئال حضور نداشت اما ال کونفیدنسیال خبر داده که کارلتو قصد دارد از او در کنار داوید آلابا و آنتونیو رودیگر که در بازی رفت مامور مهار هالند بودند استفاده کند تا خیالش از استحکام خط دفاعی تیمش راحت باشد. 

به نظر می‌رسد که سرمربی رئال اصلا دوست ندارد که تیمش در این بازی و در زمین حریف گلی دریافت کند و با قدرت بخشیدن به خط دفاع، به نوعی تمرکز بازیکنان هجومی‌اش را هم افزایش خواهد داد.