به گزارش "ورزش سه"، رئالی‌ها که در لالیگا دیگر امیدی به قهرمانی ندارند، هفته گذشته رتبه دوم جدول را از دست دادند اما همچنان تمام تمرکز این تیم روی دیدار حساس مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان است و به همین دلیل آنچلوتی برای دیدار امشب مقابل ختافه، قصد دارد به بیشتر بازیکنان اصلی‌اش بازی بدهد و تنها وینیسیوس و کورتوا از ابتدا بازی خواهند کرد. این موضوع تیتر اصلی روزنامه‌های مادریدی را به خود اختصاص داده است.

در سمت دیگر، روزنامه‌های کاتالانی مانند چند روز گذشته موضوع خریدهای تابستانی بارسا را دنبال کرده‌اند و هر یک یک نام جدید را روی جلد برده‌اند.

1874787

روزنامه‌ مارکا عکسی از تیبو کورتوا را روی جلد برده و نوشته: "با ذهن در سیتی" این نشریه دیدار مقابل سیتی را برای رئال مانند یک فینال می‌داند که ذهن آنچلوتی و شاگردانش را کاملا به خود مشغول کرده است.

1874788

"خستگی‌ناپذیران" تیتر اصلی آ.اس است که به حضور کورتوا و وینیسیوس در ترکیب اصلی رئال اشاره دارد، در شبی که قرار است سایر بازیکنان اصلی استراحت کنند. این نشریه همچنین خبر اولین ال کلاسیکوی فصل بعد که قرار است دیداری دوستانه در دالاس باشد را هم روی جلد برده است.

1874789

نشریه موندو دپورتیوو تیتر زده "تخفیف گوندوگان" که به کاهش دستمزد این ستاره آلمانی برای پیوستن به بارسا اشاره دارد. همچنین این نشریه از تلاش بارسا برای خرید ویتور روکه، ستاره جوان اتلتیکو پاراننزه خبر داده است.

1874790

"روبن نوس، بله بله" تیتر اصلی اسپورت است که از نزدیک شدن انتقال این ستاره پرتغالی وولوز به بارسا خبر می‌دهد. این نشریه همچنین از زوبیمندی، امرابط و گیدو به عنوان گزینه‌های جانشینی سرخیو بوسکتس در بارسا نام برد.