به گزارش "ورزش سه"، گرام سونس، اسطوره لیورپول، و برنده سه لیگ قهرمانان در سال‌های 1978، 1981 و 1984، معتقد است سیتی امسال فاتح این رقابت‌ها خواهد شد. سونس که در سال 1986 از فوتبال بازنشسته شد، پس از آخرین تجربه مربیگری خود در نیوکسل در سال 2006، مربیگری را کنار گذاشت. 

1873334

اگرچه رئال مادرید در برنابئو برابر منچسترسیتی به تساوی 1-1 رسید و تیم بهتر میدان نیز بود، اما این مرد اسکاتلندی معتقد است که آبی‌ها برای اولین بار در تاریخ صد ساله خود قهرمان اروپا خواهند شد.

او معتقد است برای رئال کنترل و مهار ارلینگ هالند و سیتی در بازی برگشت غیرممکن است و برنده این بازی هم در فینال قهرمان می‌شود.

سونس گفت: «پیش بینی اینکه چه تیمی در بازی برگشت برنده خواهد شد، همیشه کار دشواری است، اما در این رابطه با اطمینان حرف می‌زنم. مطمئنم امسال بالاخره سیتی به عنوان پادشاه اروپا تاج‌گذاری خواهد کرد. سیتی در فینال برابر هر تیمی قرار بگیرد نیز به راحتی پیروز می‌شود.»

سونس ادامه داد: «من هر دو تیم میلان و اینتر را معمولی دیدم. زمانی که در ایتالیا بازی کردم، آنها بهترین‌های دنیا بودند. حالا غمگینم وقتی بازیکنانی مسن مثل ژیرو، مخیتاریان، ژکو و ابراهیموویچ 41 ساله را در اینتر و میلان می‌بینم. فوتبال ایتالیا مشکلات مالی دارد اما بی‌کیفیتی تیم‌هایش نیز من را شگفت زده می‌کند.»