به گزارش "ورزش سه"، مانچینی این اواخر گلایه کرده بود که گزینه‌هایش در فاز هجومی محدود هستند و از تیم‌ها خواسته بود به بازیکنان جوان ایتالیایی فرصت بازی دهند. 
بووه، هافبک 20 ساله رم هفته گذشته با زدن گل پیروزی تیمش مقابل لورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا خبرساز شد. مانچینی در این باره گفت: «بازیکنانی مثل او باید بازی کنند. او در دو هفته گذشته بازیکن اصلی شده بود و بعد پنجشنبه در نیمه نهایی گل زد.»

مربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد: «استعدادهای ایتالیایی جذابی وجود دارند. به ویلی گنونتو نگاه کنید، به لیدز در لیگ برتر ملحق شد و تقریبا در تمام مسابقات بازی می‌کند. از فابیو میرتی و نیکولو فاجولی هم در خط میانی خوشم می‌آید. آنها هم آینده درخشانی در پیش رو دارند.»

1874923

مانچینی در بازی برگشت اینتر و میلان احتمالا در سن سیرو نخواهد بود: «نمی‌دانم در سن سیرو هستم یا نه. هنوز بلیت بازی را ندارم. خیلی خوب است که بعد از 20 سال یک دربی اروپایی دیگر را می‌بینیم. در فینال جلوی منچسترسیتی یا رئال مادرید هر اتفاقی ممکن است بیفتد.»

مانچو همچنین درباره ویالی حرف زد که در ژانویه به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت: «او هنوز اینجاست. من و گراوینا او را به تیم ملی آوردیم و در کنار هم خوشحال بودیم.» مانچو و ویالی در فصل 1990-91 تنها قهرمانی سمپدوریا در لیگ ایتالیا را رقم زدند، اما آبی‌پوشان به سری B سقوط کرده و ممکن است در آخر فصل ورشکسته شود: «شرایط بدی است و امیدوارم مشکل حل شود.»