به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده روزی که به استقلال برگشت و اولین خرید آبی‌ها لقب گرفت، امید زیادی برای تکرار دوران خوب خود داشت. شهباززاده با سابقه آقای گلی لیگ برتر در حالی سپاهان را به مقصد استقلال ترک کرد که خیلی‌ها امیدوار بودند او بتواند همچون گذشته عملکرد مطلوبی برجا بگذارد.

سجاد اگرچه در اوایل فصل جاری یکی از بازیکنان مورداعتماد ساپینتو بود، اما رفته‌رفته و در پی درخشش ادامه‌‌‌دار سایر مهاجمان از جمله قایدی، محبی، مطهری و بابایی، او از ترکیب اصلی دور شد و حتی در مواقعی روی سکو هم رفت.

1875075

شهباززاده که امسال یکی از بدشانس لیگ برتر هم بوده با گذشت ۲۹ هفته از رقابت‌های لیگ اگرچه فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده اما هر بار به زمین رفته نیز در گلزنی ناکام مانده و موقعیت‌هایی که داشته نیز به هر دلیلی از دست رفته است.

سجاد استقلال حالا برای آنکه یک فصل کابوس وار را پشت سر نگذارد، فقط یک بازی دیگر فرصت دارد. او در تمرینات با آمادگی مطلوب کارش را جلو می‌برد و امیدوار است در بازی با تراکتور هم شانس بازی پیدا کند و البته که طلسم گل نزدن خود را در لیگ برتر بیست و دوم بشکند.

1875076

مهاجم باتجربه فوتبال ایران عادت به این شرایط عجیب در طول یک فصل ندارد؛ او باید هرچه دارد رو کند تا شاید بدون گل زده لیگ بیست و دوم را ترک نکند.