به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و منچسترسیتی بعد از تساوی هفته گذشته در برنابئو چهارشنبه این هفته دیدار برگشت خود را در ورزشگاه اتحاد برگزار می کنند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال چمپیونزلیگ را تعیین کنند. پپ گواردیولا ابراز امیدواری کرد که ارلینگ هالند برخلاف بازی رفت در بازی برگشت چهره واقعی خود را نشان داده و برای سیتی گلزنی کند.

ستاره نروژی سیتی در 35 بازی آمار شگفت انگیز 51 گل را به ثبت رسانده است. او با این وجود در بازی با رئال به خوبی توسط آنتونی رودریگر مهار شد و اجازه باز کردن دروازه تیبو کورتوا را نیافت. با این وجود سرمربی سیتی معتقد است که هالند در خانه کار آسان‌تری برای درخشش خواهد داشت.

1875122

به گزارش دیلی میل، سرمربی سیتی با تبریک بازیکن تیم حریف بابت مهار هالند گفت: "به رودریگر بابت مهار هالند تبریک می گویم. اما نباید این را هم فراموش کنیم که هالند فقط 22 سال سن دارد و برای اولین بار بود که در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی می کرد. او این تجربه را در ورزشگاه برنابئو مقابل یک باشگاه درجه یک با بازیکنان فوق العاده داشت و مطمئنا دفعه بعد شرایط برایش بهتر خواهد بود."

پپ با تاکید به اینکه هالند نیاز به کمک هم تیمی هایش دارد گفت: "اگر تیم بتواند در بعضی از قسمت ها بهتر عمل کند و برنامه هایی که برای روز چهارشنبه داریم به خوبی پیاده شوند به هالند کمک خواهد شد تا راحت تر از قبل بازی کند. این کاری است که ما باید برای انجام آن تلاش کنیم. چون هالند در مادرید با همه وجود جنگید و تعهد بالای خود را ثابت کرد."

1875123

هالند تابستان گذشته از دورتموند راهی سیتی شد و با درخشش قابل توجه در این تیم هواداران را امیدوار به فتح چمپیونزلیگ کرد. او با وجود اینکه در دیدار رفت نیمه نهایی فروغ چندانی مقابل رئال نداشت اما بازهم بخت اول گلزنی سیتی در بازی برگشت محسوب می شود.