تیاگو سیلوا شایعات مربوط به اینکه به دنبال جدایی از چلسی و پیوستن به فلومیننزه است را رد کرده و اعلام کرد به قراردادش پایبند خواهد بود

در هفته گذشته، شایعاتی و آن هم بیش‌تر از سوی رسانه‌های برزیلی منتشر شدند که تیاگو سیلوا می‌خواهد در پایان فصل از چلسی جدا شود تا به فلومیننزه برزیل و باشگاهی که کارش را از آنجا شروع کرد، بازگردد.

طرفداری | مت لاو خبرنگار نزدیک به چلسی نیز در گزارشی مدعی شد در صورتی که این بازیکن 38 ساله چنین تصمیمی داشته باشد، چلسی به او احترام خواهد گذاشت و مانع او نمی‌شود. با این حال مدت زیادی از تمدید قرارداد تیاگو سیلوا تا سال 2024 نمی‌گذرد که چنین شایعاتی منتشر شده‌اند و این باعث شده تا حرف و حدیث‌هایی زیادی پیرامون او به وجود بیاید. 

به نقل از مترو، به همین خاطر تیاگو سیلوا در مصاحبه‌ای پس از پایان بازی چلسی و ناتینگهام فارست که با تساوی 2-2 به پایان رسید، نسبت به این شایعات واکنش نشان داده است. او گفت:

من هنوز اینجا قرارداد دارم، درسته؟ عجیب است اما چندین چیز (در رسانه‌ها) منتشر شده که باعث ایجاد همهمه‌ای در بین طرفداران شده است. برخی در شبکه‌های اجتماعی به من فحاشی می‌کنند، برخی می‌گویند «زود بیا» و برخی دیگر می‌گویند «اگر الان نمی‌آیی، اصلاً نیا». این برای من هم خسته کننده شده است. تنها دو ماه از تمدید قراردادم با چلسی می‌گذرد و من همیشه به قراردادهایم پایبند بوده‌ام. من قصد دارم به قراردادی که امضا کردم، عمل کنم و سپس سال آینده، خواهیم دید چه می‌شود. 

سیلوا در ادامه افزود: 

از زمانی که آنجا را ترک کردم، همواره دنبال‌شان می‌کنم. همیشه در تعطیلات به آنجا می‌روم و تمریناتم را انجام می‌دهم. چندین دوست در آنجا دارم. پیام‌های زیادی به دستم رسیده که می‌گویند «زود برگرد». برخی از آن‌ها بسیار نگرانند، به خصوص به خاطر چنین مطالبی که در مطبوعات منتشر شده‌اند. در حال حاضر، هیچ چیزی بین من و فلومیننزه نیست. من قراردادم را تمدید کردم زیرا می‌خواهم در چلسی بمانم. حتی به همسرم نیز گفتم که از این شایعات مربوط به ملاقاتم با هیئت مدیره فلومیننزه، چیزی نمی‌دانم. من همیشه به قراردادهایم احترام می‌گذارم.

هر چند سیلوا تایید می‌کند که پیش از تمدید قراردادش با چلسی، با مدیران فلومیننزه ملاقات داشته و همچنین علاقه دارد پس از اتمام قراردادش، به باشگاه دوران کودکی خود برگردد. او گفت: 

بله؛ من قبلاً با رئیس فلومیننزه درباره خواسته‌هایم صحبت کردم اما پس از آن جلسه، قراردام را با چلسی تمدید کردم. چیزی که در آن جلسه گفته شد، این بود که یک سال بعد دوست دارم بازگردم اما نه برای اینکه در آنجا فقط به حرفه‌ام پایان دهم، بلکه می‌خواهم برای‌شان مفید باشم. 

 همچنین هواداران چلسی در این بازی با بنرهایی از تیاگو سیلوا تقدیر کردند و این بازیکن نیز در حساب توئیتری خود از آن‌ها تشکر کرده است. 

 

می‌خوهم بگویم که از شما برای این همه محبت و احترام‌تان نسبت به من و خانواده‌ام سپاسگزارم. می‌دانم که فصل هنوز تمام نشده اما فصلی که شایسته چلسی باشد را نساخته‌ایم و من واقعاً از این بابت متاسفم! اما حتی با این وجود (پشت سر گذاشتن یک فصل ضعیف)، من توسط هواداران تشویق می‌شوم. این خیلی رضایت بخش است و شما می‌توانید مطمئن باشید من تا آخر عمرم، آبی خواهم بود. با تمام وجودم، عاشق‌تان هستم. ممنون.