ماسیمیلیانو الگری تایید کرد که در ابتدای فصل، فاصله کمی با انتقال به رئال مادرید داشته است

الگری به مقایسه دوشان ولاهوویچ با کیلیان ام‌باپه و ارلینگ هالند پرداخت.

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری یک بار دیگر با یوونتوس برای قهرمانی در سری آ می‌جنگد. الگری سال ۲۰۱۹ به همکاری خود با بیانکونری پایان داد اما در آغاز فصل جاری، برای تجربه دومین دوره فعالیت در یووه به تورین بازگشت. او برای این کار به پیشنهاد سرمربی‌گری رئال مادرید پاسخ رد داده بود. سرمربی ۵۴ ساله در‌ مصاحبه با مجله GQ گفت:

تقریبا قراردادم را با رئال مادرید امضا کرده بودم اما پس از تماس با رئیس باشگاه اعلام کردم به آنجا نمی‌روم چون یوونتوس را انتخاب کرده‌ام. او از من تشکر کرد. وقتی در ماه می با من صحبت کردند هیچ شکی درباره انتقال به آنجا نداشتم. با این حال، تصمیم به بازگشت به یوونتوس گرفتم چون رابطه خوبی با باشگاه و مدیران آن دارم. البته که ترجیح می‌دادم به پسرم که همراه مادرش در تورین زندگی می‌کند نزدیک باشم. می‌خواهم به کسانی که دوستشان دارم نزدیک بمانم.

از این بابت پشیمان نیستم. حضور در میلان، یوونتوس و رئال مادرید کارنامه درخشانی برای من می‌شد، اما نمی‌شود همه چیز را در زندگی به دست آورد. افتخار می‌کنم که چهار سال سرمربی میلان بودم و حالا در یوونتوس هستم. دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم. بار اول در حال تمدید قرارداد با یوونتوس بودم و به پرز گفتم که به آنیلی قول داده‌ام. 

زمان مناسبی برای بازگشت به یوونتوس بود. می‌توانستم زودتر برگردم اما به دلایل شخصی این اتفاق نیافتاد. مادرم را در سال ۲۰۱۸ از دست دادم پس می‌خواستم در کنار پسرم جورجو و پدرم باشم چون او از مرگ مادرم آسیب زیادی دیده بود. او هنوز در لیورنو زندگی می‌کند. 

مقایسه ولاهوویچ با ام باپه و هالند:

آن‌ها بهترین بازیکنان نسل خود هستند. ولاهوویچ یک بازیکن جوان است و تجارب بین‌المللی زیادی ندارد. با این وجود، او کیفیت بالایی دارد و می‌تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. این را می‌خواهد و فرصت زیادی برای انجامش دارد. او در مقابل دروازه بی‌رحم است. یوونتوس خرید مهمی انجام داد. 

تاثیر ورود ولاهوویچ روی شرایط آلوارو موراتا:

آن شب با موراتا تماس گرفتم و گفتم "تو جایی نمی‌روی. با حضور ولاهوویچ اهمیت تو برای تیم بیشتر از قبل خواهد شد." و این اتفاقی بود که رقم خورد. زیر سوال بردن موراتا دیوانگی است. اگر از او چیزهایی بخواهید که در توانش نیست، طبیعتا در بهترین سطحش نخواهد بود. اگر چه او همیشه آماده بازی در پست‌هایی است که بهترین گزینه برای او نیستند.