به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سه روز فرصت دارد تا یک معما را حل کند. از بین ادر میلیتائو، داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، فده والورده یا رودریگو، یکی روی نیمکت اتحاد خواهد نشست.

1873522

کارلتو دیشب پس از اتمام بازی با ختافه و در نشست خبری خود در مورد ترکیب تیمش برای بازی برگشت مقابل سیتی تایید کرد که آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد و از ابتدا نیز کار را شروع می‌کند. مدافع آلمانی چهارشنبه شب بار دیگر ماموریت سخت مهار غول نروژی را برعهده خواهد داشت؛ ماموریتی که در بازی رفت به خوبی از عهده آن برآمد. 

1873511

کاماوینگا هم که دیشب مصدوم شد، با تایید پزشکان مشکلی برای بازی برگشت ندارد و به این ترتیب مربی ایتالیایی باید تصمیم بگیرد که از او در چه پستی استفاده کند. کاما در بازی رفت مدافع چپ بود، ولی اگر کارلتو بخواهد در بازی برگشت از رودیگر و میلیتائو در مرکز دفاع استفاده کند، احتمال اینکه آلابا به سمت چپ خط دفاع برود، بالا خواهد بود. به این ترتیب کاماوینگا به پست اصلی خود در مرکز زمین بازمی‌گردد. در نتیجه از بین فده والورده و رودریگو یکی باید بیرون بنشیند. بیرون نشستن رودریگو یعنی ترکیب دفاعی‌تر رئال و ساختن دیوار برابر حملات سیتی و اگر فده روی نیمکت باشد، کارلتو با سیستم هجومی و البته ریسکی قدم در اتحاد خواهد گذاشت. تصمیم آنچلوتی چه خواهد بود؟