ناصر الخلیفی مدعی است که پاری سن ژرمن پیشنهاد حضور در سوپرلیگ اروپا را رد کرده است

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگویی که با BBC داشت، از جزئیات صحبت های خود با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در ضیافت ناهار پیش از تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم پرده برداشت.

طرفداری | به نقل از مارکـا، رئیس قطری پاری سن ژرمن گفت:

من می توانستم چک 400 میلیون یورویی سوپرلیگ اروپا را دریافت کنم. آنها دعوتم کردند. سپس وقتی نه گفتم، آنها گفتند که از من دعوت نکرده اند - و این توصیفی خلاصه وار از آنهاست. مشکل سوپرلیگ اروپا این است که آنها ثبات ندارند. آنها چشم انداز مالی بلند مدتی ندارند و مدام در مورد قرارداد قانونی خود با باشگاه های عضو سوپرلیگ صحبت می کنند. چیزی که آنها فراموش کرده اند این است که فوتبال یک قرارداد اجتماعی است، نه قانونی، و آنها فقط یک تکه کاغذ را تکان می دهند.

فلورنتینو پرز در جریان دیدار لیگ قهرمانان با من صحبت کرد و گفت، 'ما باید به نقطه ای برسیم که بتوانیم با شما صحبت کنیم'. من واقعاً با او سرسخت بودم. گفتم از صحبت کردن خوشحال می شوم، اما اگر قرار باشد کارهایی پشت سر من انجام دهید، علاقه ای ندارم.

انتقاد ها از هزینه های هنگفت مالکان قطری در نقل و انتقالات

تصور کنید که طی سال های اخیر هیچگونه سرمایه گذاری صورت نمی گرفت. فوتبال از هم می پاشید، به شما قول می دهم. ما یک صندوق سرمایه گذاری هستیم. ما باشگاه را با 70 میلیون یورو خریداری کردیم. از آن به بعد پیشنهاد های میلیاردی دریافت کرده ایم. این یک برند سرمایه گذاری واقعی است که ما در تیم های فوتبال مردان و زنان ساخته ایم. مردم انتقاد می کنند چون این ثروت پادشاهی است.

در مورد سایر اشکال مالکیت چطور؟ آیا تصاحب سهام خصوصی در ورزش خوب است؟ باشگاه هایی توسط افراد خصوصی با قدرت نفوذ به آسمان رسیده اند، چطور؟ بارسلونا باشگاهی هوادار محور است که 1.5 میلیارد بدهی دارد - آیا چنین چیزی جواب می دهد؟