به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، فردا شب الهلال میزبان الاتحاد است. آبی های ریاض که در سه فصل گذشته موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند، آخرین امیدهای النصر و رونالدو برای بالای سر بردن جام به شمار می روند.

چهار هفته به پایان لیگ باقی مانده که الاتحاد با 62 امتیاز صدرنشین است و النصر با پنج امتیاز کمتر در رده دوم ایستاده است. هم تیمی های رونالدو در هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده اند و در چهار دیدار قبلی تنها یک بار پیروز شده اند. الاتحاد که از سال 2009 نتوانسته بر بام فوتبال عربستان بایستد، در پی پیروزی برابر الهلال در استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد ریاض است.

الهلال که با 49 امتیاز و یک بازی معوقه در رده چهارم ایستاده، امسال در تمامی رقابت ها سه بار شکست خورده که 2 مورد آن برابر الهلال بوده است. آبی های ریاض در سومین تقابل فصل برابر تیم شهر جده، به دنبال پیروزی هستند که در صورت رخ دادن این اتفاق، شانس النصر و رونالدو برای قهرمانی در لیگ افزایش پیدا می کند.

تیم رامون دیاز امسال شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد و سوپرجام را نیز از دست داد. آنها در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراوا ردز تن به شکست دادند اما چند شب پیش در دیدار فینال جام حذفی عربستان و در ضربات پنالتی از سد الوحده گذشتند تا فصل را بدون جام به پایان نرسانند.

علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال که در مسابقه فینال گل تساوی تیمش را در دقیقه 90+9 به ثمر رساند، در این خصوص گفت: ما تا پایان لیگ پنج بازی داریم و تلاش می کنیم همه آنها را ببریم. درباره بازی با الاتحاد نیز باید بگویم که ما مشخص می کنیم چه تیمی در لیگ قهرمان شود.

با وجود اینکه چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده، اما فردا شب دیدار الهلال و الاتحاد و همچنین النصر با الطایی به صورت همزمان برگزار می شود و رونالدو امیدوار است تا رقیب همشهری بتواند آنها را به کسب قهرمانی لیگ امیدوار کند.