به گزارش "ورزش سه"، ونگر به عنوان یکی از بزرگترین مربیان دوران مدرن شناخته می‌شود و تقریبا تمام دوران حرفه‌ای مربیگری‌اش را در فاصله سال‌های 1996 تا 2018 در آرسنال سپری کرد. 

او که حالا به عنوان مدیر بخش توسعه و پیشرفت فیفا مشغول به کار است، مدعی شده که در طول دوران حضورش روی نیمکت توپچی‌ها پیشنهادهای بسیاری از باشگاه‌های و تیم‌های ملی بزرگ دریافت کرد اما به همه آنها پاسخ منفی داد تا به حضورش در آرسنال ادامه دهد.

1854167

ونگر در گفتگو با بین اسپورت در این باره اظهار داشت:« من پیشنهاد رئال مادرید، یوونتوس و پاری سن ژرمن را رد کردم. حتی به پیشنهاد تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه هم پاسخ منفی دادم. 

در آخر به این باور دارم که کاری را انجام دادم که برای من در زندگی‌ام مهم بود. با این حال، باید اجازه دهید که مردم دیگر هم کاری که شما انجام دادید را قضاوت کنند. من در حال انجام کاری عمومی بودم اما ذهنم کاملا آگاه بودم و می‌دانستم که باید چه کاری انجام دهم و چه رفتاری داشته باشم.»

مشخص نیست که رئال مادرید یا دیگر باشگاه‌هایی که ونگر از آنها نام برد در چه بازه زمانی به او پیشنهاد همکاری داده‌اند اما در نهایت هیچکدام موفق به متقاعد کردنش نشدند.