بسیار بعید است پرسپولیس بتواند فاصله گل های زده اش را با سپاهان پُر کند.

سپاهان در فاز هجومی از دو تیم پرقدرت پرسپولیس و استقلال پیشی گرفته است.

به گزارش طرفداری، اگرچه هنوز یک هفته دیگر تا پایان رقابت های لیگ باقی مانده اما از همین حالا می توان پیش بینی کرد که بهترین خط حمله لیگ در اختیار سپاهانی ها قرار خواهد گرفت و شاگردان مورایس با پیروزی پنج گله ای که مقابل پیکان داشتند، از همین حالا عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ را از آن خود کرده اند.

جالب اینجاست که تا پیش‌ از بازی‌های هفته بیست‌ و نهم لیگ، آبی پشوان تهرانی با ۴۳ گل زده، بهترین خط حمله لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند، اما با پنج گلی که سپاهان به پیکان زد، حالا سپاهان با ۴۷ گل، عنوان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. این درحالی است که پس از سپاهان، استقلال با ۴۵ گل زده و پرسپولیس با ۴۲ گل زده بهترین تیم‌های لیگ در فاز هجومی لیگ هستند.

اگرچه روی کاغذ، با وجودی که هنوز یک هفته دیگر از لیگ باقی مانده، هنوز می توان این شانس را قائل بود که پرسپولیس 5 گل به نساجی بزند یا استقلال با بیش از 2 گل مقابل تراکتور به پیروزی برسد و البته سپاهان هم مقابل مس کرمان موفق به گلزنی نشود. اما در عمل بسیار بعید است این اتفاقات رخ دهد و به احتمال زیاد عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ به سپاهانی ها خواهد رسید.