به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق‌العاده ارلینگ هالند و رکوردهای شگفت‌انگیزی که این بازیکن در فصل جاری ثبت کرده باعث شده تا برندهای مختلف برای همکاری با او ابراز تمایل کنند. یک برند مشهور تولید پوشاک جدیدترین اسپانسر ستاره نروژی سیتی است که برای شروع همکاری با او حاضر به تقبل هزینه‌ای میلیون دلاری شده است.

به گزارش دیلی میل، شرکت ایتالیایی Dolce & Gabbana که یکی از معتبرترین برندهای بازار مد به حساب می‌آید قراردادی به مبلغ 2 میلیون پوند (2.5 میلیون دلار) با ارلینگ هالند امضا کرده است.

1875815

این اولین تجربه همکاری تجاری ستاره سیتی خارج از دنیای ورزش خواهد بود. هالند بعد از امضای قرارداد همکاری با شرکت D&G که دفتر مرکزی آن در میلان است، لباس‌ها و زیورآلات این شرکت ایتالیایی را به تن کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

1875814

هالند تا کنون موفق به زدن 36 گل برای سیتی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کفش طلای لیگ برتر و فوتبال اروپا را به دست خواهد آورد. او در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر این تعداد گل را به ثمر رسانده و نقش اصلی را در تبدیل شدن سیتی به مدعی اول قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ ایفا کرده تا چهره‌ای ایده‌آل برای برندهای بزرگ باشد.