به گزارش "ورزش سه"، هاردوان یکی از افرادی است که شکایتی به اتهام آزار اخلاقی و جنسی علیه نوئل لوگرائه مطرح کرده است. 

رییس سابق فدراسیون فرانسه پس از اظهارات تندی که علیه زیدان مطرح کرد مورد انتقاد قرار گرفت و سپس بحث آزار جنسی و اخلاقی علیه او مطرح شد که باعث شد از سمتش کنار گذاشته شود.

هاردوان علاوه بر مطرح کردن این شکایت، به خاطر اخراج ناگهانی از فدراسیون فوتبال این کشور هم شکایتی را مطرح کرده و خواهان دریافت غرامت 2.5 میلیون یورویی شده است. 

او در مصاحبه با اکیپ در این باره گفت:« من در حال صرف ناهار کاری بودم. در خیابان بودم که از طریق رسانه‌ها متوجه شدم اخراج شده‌ام. شوک احساسی‌ای که به من وارد شد بسیار شدید بود. درک نمی‌کردم چه اتفاقی برایم رخ داده است. دردی در قفسه سینه‌ام احساس کردم. 

چون به خوبی با شرایط بدنم آشنا هستم، می‌دانستم که مشکل جدی است. در بیمارستان به من گفتند که دچار حمله قلبی شده‎‌ام. از هم پاشیده بودم. کلمه حمله قلبی برایم ترسناک بود. شاید این حرف مزخرف باشد اما از مردن می‌ترسیدم. فورا به فرزندان، خانواده و عزیزانم فکر کردم.»

هاردوان درباره اتهاماتی که به لوگرائه وارد کرده اظهار داشت:« من باید زودتر این جسارت را پیدا می‌کردم که در این باره حرف بزنم یا گزارش بدهم. اما گزارش دادن چنین مسائلی ترسناک است چون شما دوست ندارید جایگاهتان را هم از دست بدهید. وقتی تنها هستید، هدف اتفاقات یا رفتارهای ناگواری قرار می‌گیرید. من بسیار ترسیده بودم.»

1839238

او همچنین درباره اتهاماتی که به خودش وارد شده بود اضافه کرد:« تمامی این حملات بسیار به من آسیب زد. آنها من را به این متهم کردند که به دیدن زیدان رفتم تا پیشنهاد قراردادی را پشت سر مربی فعلی و کل فدراسیون به او بدهم. من چنین قدرتی نداشتم! آنها گفتند که من هیولا هستم. 

حقیقت این است که من خواسته زیادی دارم. این هم حقیقت است که من اهدافی بلندپروازانه برای خودم در نظر داشتم اما اطمینان حاصل می‌کردم که همه آنها در دسترس باشند. وقتی مجبور به گرفتن تصمیمات دشوار بودم، این کار را می‌کردم. آیا این باعث می‌شود منزجرکننده یا ظالم باشم؟ من هم مانند هرکسی در این دنیا نقاط ضعفی دارم اما هیولایی که توصیف شده‌ام نیستم.»