به گزارش "ورزش سه"، به فاصله سه بازی تا پایان سری آ، اینتر در رده سوم قرار دارد و تقریبا می توان گفت که سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را در مشت خود دارد. اینتر در جام حذفی به فینال رسیده و در لیگ قهرمانان نیز چیزی تا رسیدن به بازی نهایی فاصله ندارد و امشب باید از برتری 2-0 خود در بازی رفت برابر میلان دفاع کند.

1873770

سیمونه اینزاگی در ارزیابی خود از فصل اینتر به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: «اگر امشب نتوانیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم، تعریف من از این فصل متفاوت خواهد بود و از نظر من فصل افتضاحی داشته ایم. حتی قهرمانی در جام حذفی نیز کمکی به ما نخواهد کرد.»

اینزاگی ادامه داد: «بازی رفت را 2-0 برده ایم و از دست دادن این برتری خوب در بازی برگشت، فاجعه ای برای ما خواهد بود. سرنوشت ما به این بازی بستگی دارد. رفتن به فینال لیگ قهرمانان رویایی است که در سر داریم و فقط یک 90 دقیقه دیگر مانده است. برای ارزیابی یک فصل باید به عملکرد تیم و تعداد پیروزی ها نگاه کرد. رفتن به فینال لیگ قهرمانان یک موفقیت عظیم برای اینتر است و اگر قهرمان شویم که عالی خواهد شد. بگذارید به فینال برویم، بعدا بیشتر صحبت خواهیم کرد.»