به گزارش "ورزش سه"، اینتر و میلان امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کنند. 

ژانگ و کاردینال هفته گذشته در جریان دیدار رفت هم یکدیگر را کاملا نادیده گرفتند و گفته شد که به هیچ وجه رابطه خوبی بین این دو رییس باشگاه‌های معروف شهر میلان وجود ندارد. 

حالا روزنامه توتو اسپورت خبر داده که این شرایط امروز هم برقرار است و این دو نفر قرار نیست در مراسم ناهار سنتی روز بازی‌های لیگ قهرمانان که از سوی یوفا ترتیب داده می‌شود حضور داشته باشند. 

1875927

این در حالی است که اینتر پیش از این همیشه با مدیران باشگاه‌های حریف دیدار می‌کرد و دیدار امشب هم قرار است به میزبانی این تیم در سن سیرو برگزار شود اما آن‌ها حاضر نشده‌اند دیداری با مدیران میلان داشته باشند. 

توتو اسپورت همچنین به این موضوع اشاره کرده که ژانگ و کاردینال هرگز در ملا عام با یکدیگر صحبت نکرده‌اند و از زمانی که این مالک آمریکایی به میلان آمده تا به حال هرگز حتی با هم دست هم نداده‌‎اند. 

گفته می‌شود که پروژه ساخت ورزشگاه جدید یکی از دلایل اصلی این درگیری و اختلاف است، چرا که اینتر امیدوار بود که ورزشگاه جدید را مانند گذشته به صورت مشترک با میلان بسازد اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند از این پروژه کنار بروند و به تنهایی ساخت ورزشگاهی را کلید بزنند.