در آستانه برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی، شما پیش بینی کنید تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با چه تیم‌هایی همگروه خواهد شد؟

در حالی که هنوز تعداد تیم های راه یافته به جام جهانی به ۳۲ تیم نرسیده و پازل ۲۰۲۲ کامل نشده، مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر فردا جمعه دوازدهم فروردین ماه در دوحه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران که یکی از تیم‌های حاضر در این فستیوال جهانی است، حریفان خود را می شناسد...

به گزارش طرفداری، مراسم قرعه کشی جام جهانی عصر دوازدهم فروردین ماه در دوحه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران که یکی از تیم‌های راه یافته به این تورنمنت است، حریفان خود را شناسایی خواهد کرد. به بهانه مراسم قرعه کشی از شما مخاطبان و کاربران عزیز رسانه طرفداری می‌خواهیم پیش بینی کنید تیم ملی ایران در مراسم فردا با چه تیم هایی همگروه می شود. توجه داشته باشید که از هر سید فقط می توانید یک تیم را در گروه ایران قرار بدهید و هیچ تیمی از سید سوم حریف تیم ملی ایران نمی شود.

برای آنکه پیش‌بینی را راحت‌تر انجام بدهید تیمهای قرار گرفته در هر سید را با هم بررسی می‌کنیم؛

  • سید اول یا همان سرگروه های جام جهانی؛ قطر، بلژیک، برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، اسپانیا و پرتغال.
  • سید دوم؛ دانمارک، هلند، آلمان، مکزیک، آمریکا، سوییس، کرواسی و اروگوئه.
  • سید سوم؛ سنگال، ایران، ژاپن، مراکش، صربستان، لهستان، کره جنوبی و تونس
  • سید چهارم؛ کانادا، اکوادور، عربستان سعودی، غنا، کامرون، (کاستاریکا یا نیوزلند) ولز یا اسکاتلند یا اوکراین) و (پرو یا استرالیا و یا امارات)

فراموش نکنید ایران با هیچ یک از تیم‌های سید سوم هم گروه نمی شود و در سید چهارم نیز عربستان سعودی و برنده پلی آفی که یک سر آن نماینده آسیا است در گروه تیم‌های آسیایی قرار نمی گیرند.

تا ظهر فردا جمعه فرصت دارید در کامنت‌ها برای ما بنویسید پیش بینی تان از قرعه ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ چیست؟