به گزارش "ورزش سه"، ملوان آخرین بازی خانگی خود مقابل مس کرمان را با نتیجه تساوی به اتمام رساند. محمد صادق بارانی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به باخت هفته قبل مقابل مس رفسنجان ما تمام تلاشمان را کردیم و هدفمان این بود با سه امتیاز از زمین خارج شویم ولی در آخرین بازی خانگی در انزلی نشد سه امتیاز را بگیریم. خودم یک ضربه به تیر زدم و قسمت من نبود. قسمت گلر جوان مس کرمان بود که در آینده بیشتر دیده شود.

وی در مورد عدم پیروزی در نیم فصل دوم ادامه داد: قطعا بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر است. یک‌سری تیم‌ها برای قهرمانی و یک‌سری تیم‌ها برای نیفتادن می‌جنگند. ما هم بدشانسی زیاد آوردیم و مشکلات داوری هم همیشه بوده و نشد سه امتیازها را بگیریم. فکر می‌کنم برای تیمی که هشت سال دور از لیگ برتر بوده و توانسته خودش را حفظ کند پوئن مثبتی باشد.

کاپیتان ملوان در مورد هواداران پرشورشان گفت: تیم‌های پر هوادار فوتبال ما را جذاب می‌کنند. انزلی‌چی‌ها هم نشان دادند عاشق تیم شهرشان هستند و همه جوره از ما حمایت کردند. قطعا جایگاه ملوان باید مثل تراکتور باشد.

1830255

وی در مورد شایعه خداحافطی مازیار زارع از ملوان در پایان فصل گفت: آقا مازیار در مصاحبه‌هایش گفته است این موضوع را. من اگر جای مسئولان انزلی بودم مجسمه پژمان نوری، اشکان پور رشید و مازیار زارع را می‌ساختم. ملوان چهارسال پیش را ببینید چه اوضاعی داشت. برای نیفتادن به لیگ دو تلاش می‌کردند و ممکن بود مثل سیاه‌جامگان و پاس تهران کلا متلاشی شود. ولی این سه نفر همت کردند و ملوان را به اینجا رساندند. به هر حال اگر آقا مازیار برود همه از این موضوع ناراحت می‌شوند، امیدوارم بماند و بهترین اتفاق برای ملوان بیفتد.

بارانی که در پایان این فصل سربازی‌اش به اتمام می‌رسد در این باره افزود: امسال سربازی و قراردادم تمام می‌شود. چند هفته یک‌بار هم به پادگان می‌رفتم و حضور می‌زدم. بازی آخر را با مسجد سلیمان انجام بدهیم و بعد از چند روز استراحت به فصل بعد هم فکر می‌کنم.