به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رئال مادرید و منچسترسیتی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. بازی رفت هفته قبل با تساوی 1-1 به اتمام رسید و سرنوشت تیم فینالیست در اتحاد مشخص خواهد شد. فصل گذشته رئال مادرید در همین مرحله سیتی را حذف کرد و باید دید فردا نیز می‌تواند تیم صعود کننده باشد یا خیر.

1873178

استرادا در این رابطه با رادیو مارکا گفت: «گواردیولا از حالا سرگیجه گرفته است. او رئال را می‌بیند و سردردش شروع می‌شود. سیتی با صفر قهرمانی اروپا تیمی با 14 قهرمانی را پیش رو دارد. کارلو آنچلوتی توانسته آرامش را به تیمش تزریق کند و قبل از حساس‌ترین بازی اروپایی نیز رئال دچار استرس و فشار روانی معمول نمی‌شود. در سیتی خلاف این شرایط را داریم و قطعا آنها این روزها تحت فشار روحی و روانی هستند.»

میگل کینتانا هم در این رابطه گفت: «بی‌تاب فردا شب هستم و می‌خواهم بدانم پپ و کارلتو چه برنامه‌ای برای بازی برگشت دارند. در همین تغییرات اندکی که دو تیم برای این بازی خواهند داشت، واقعیت‌های بازی نمایان خواهند شد. البته چون بازی رفت مساوی شده، بعید است دو تیم بی‌محابا کار را شروع کنند. رئال رنج کشیدن را بلد است و به خصوص حالا راه مهار هالند را هم می‌داند.»