به گزارش "ورزش سه"، امشب بازی برگشت "یورو دربی" بین دو تیم شهر میلان برگزار خواهد شد. بزرگ‌ترین امید روسونری برای جبران باخت دیدار رفت، بازگشت لیائو به ترکیب این تیم است.
مهاجم پرتغالی در مسابقه رفت به دلیل مصدومیت غایب بود اما اکنون آماده شده و در ترکیب اصلی میلان قرار خواهد گرفت.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، با چاپ مقاله‌ای به روسونری هشدار داد که با اتکای صرف به لیائو، نمی‌تواند باخت بازی رفت را جبران و به فینال استانبول صعود کند: «آیا میلان به کمک لیائو باخت مسابقه رفت را جبران خواهد کرد؟ نه، اگر در قالب یک تیم بازی نکنند.»

1875953

نویسنده گاتزتا در ادامه مقاله‌اش تاکید کرد: «یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند باخت 2 بر صفر را جبران کند، مگر اینکه اسمش لیونل مسی باشد. مسی تنها بازیکن معاصر است که جواز این کار استثنایی را دارد. همین کار را پله، کرویف، مارادونا و تعداد انگشت شمار دیگری در گذشته انجام می‌دادند.»

در ادامه این مقاله آمده: «علاوه بر این، لیائو تازه از مصدومیت عضلانی‌اش برگشته. مشکل او جدی نبوده اما او را با عجله آماده بازی کرده‌اند چون مسابقه امشب ارزش رسیدن به فینال را دارد. چنین بازگشت سریعی، لیائو را در معرض افت قرار می‌دهد، برای همین میلانی‌ها دست به دعا شده‌اند.»

«لیائو نمی‌تواند چیزی را تغییر دهد مگر اینکه میلانی‌ها در قالب یک تیم واحد بازی کنند و فاصله مناسب بین خطوط را حفظ کنند. میلان الان از اینتر عقب است چون در نیمه اول بازی هفته قبل، ارتباط بین خطوط این تیم قطع بود و هیچ چیزی درست کار نمی‌کرد.»