اسطوره فوتبال آلمان دوست ندارد ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن را در چنین وضعیتی ببیند. 

کارل هاینتس رومنیگه از شرایط لیونل مسی در پاری سن ژرمن خوشحال نیست. 

طرفداری - اکیپ | لیونل مسی چند هفته قبل و پس از بازگشت پاری سن ژرمن از مادرید (شکست 3-1 و حذف از لیگ قهرمانان اروپا) همراه با نیمار توسط تماشاگران هو شد. کارل هاینتس رومنیگه در مورد این اتفاق عجیب صحبت کرده و نظر خودش را با همه در میان گذاشته است.

مشخصا او در پاریس خوشحال به نظر نمی رسد. اما این طور به نظر می رسید که او در هفته های اخیر کمی شرایط بهتری را سپری می کرد. یاد تابستان گذشته افتادم، زمانی که که هواداران پاریسی از او یک استقبال باورنکردنی به عمل آوردند.

 بازیکنی مثل او مستحق هو شدن نیست. وقتی با چنین صحنه هایی مواجه می شوم، دلم خون می شود. 

بازی برگشت رئال مادريد و پاری سن ژرمن؟ سانتیاگو برنابئو جایی است که اغلب در آن شاهد رخ دادن صحنه های جنون آمیز هستیم. اگر قرار بود 10 بار آن مسابقه را تکرار کنیم، پاریس 9 بار صعود می کرد. در فوتبال چیزهایی وجود دارند که قابل توضیح نیستند. پاری سن ژرمن در یک طوفان گرفتار شد.

عصبانیت ناصر الخلیفی پس از آن دیدار؟ از دست دادن کنترل به هیچ وجه منطقی نبود. اما مشخص بود که هر کس ببازد، واکنش بدی از خودش نشان خواهد داد. ناصر در دسته انسان های منطقی قرار می گیرد که بر خودش مسلط است. او همیشه ادب را رعایت می کند، اما در فوتبال احساسات به شدت دخیل هستند. دفعه بعد که او را ببینم به او توصیه می کنم که به اتاق داوران نرود. نباید فراموش کنیم که او هنوز یک مدیر جوان است.