به گزارش "ورزش سه"، دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، به ندرت در مصاحبه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند اما او از شایعات اخیر درباره تنش در رابطه کریستیانو و همسرش آنقدر عصبانی است که با حضور در یک مصاحبه به تندی از این خبرها انتقاد کرد و آنها را به قوت تکذیب کرد.

اولین بار برنامه تلویزیونی Socialite در اسپانیا بود که در گزارشی مدعی شد در رابطه ستاره پرتغالی و همسرش جورجینا رودریگز تنشی جدی ایجاد شده که ممکن است به جدایی آنها ختم شود. این برنامه مدعی بود بعد از آنکه جورجینا چندین ساعت را در یک مرکز خرید در شهر ریاض عربستان سپری کرده کریستیانو با او به شدت دعوا کرده و کار آنقدر بالا گرفته که ممکن است به زودی شاهد جدایی این زوج باشیم.

1875997

همسر رونالدو کمی بعد با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی این شایعات را تکذیب کرد و گفت حسودان علیه او و همسرش شایعه‌سازی کرده و ابله‌ها آن را باور می‌کنند. کریستیانو هم کمی بعد واکنش مشابهی نشان داد و با انتشار تصویری از خودش و همسرش گفت که هیچ مشکلی در رابطه این زوج وجود ندارد.

مادر رونالدو که در پرتغال برای افتتاح یک فروشگاه دعوت شده بود به دعوت یک رسانه برای مصاحبه پاسخ مثبت داد و از این فرصت برای تکذیب شایعات استفاده کرد.

دولوروس آویرو در این باره گفت:" این حرفها سراسر دروغ است. جر و بحث در زندگی مشترک هر زوجی پیش می‌آید ولی چیزهایی که بعضی رسانه‌ها در این باره نوشتند دروغ محض است".

1875999

با وجود شایعات اخیر ، درحالیکه هفت سال از زندگی مشترک کریستیانو رونالدو و همسرش می‌گذرد جورجینا بعد از انتقال این ستاره پرتغالی به النصر عربستان با او راهی این کشور شده و خانواده رونالدو در حال حاضر در شهر ریاض، پایتخت این کشور، زندگی می‌کنند.