به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه اتحاد در شهر منچستر فردا شب میزبانی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل فوتبال اروپا خواهد بود. دیدار برگشت دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان.

دیدار رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسیده و حالا سرنوشت یک فینالیست به دیدار فرداشب در اتحاد بستگی دارد.

لوکا مودریچ که به همراه کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کرده بود گفت رئالی‌ها همیشه در چمپیونزلیگ احساس راحتی می‌کنند و به همین خاطر است که کیفیت بالایی ارائه می‌دهند. او گفت از بازی فردا شب لذت خواهد برد.

احساس لوکا قبل از بازی
احساس خوبی دارم. باید از این بازی تا آخرین حد ممکن لذت برد. ما در حال رسیدن به یک موفقیت بزرگ هستیم و باید از این لحظه لذت ببریم.

میراث موردیچ و نسل او در رئال مادرید
جام‌هایی که ما به دست آوردیم خیلی چیزها را درباره ما روشن می‌کند. ولی میراث ما فقط این نیست. میراث ما تلاش و رفتار حرفه‌ای و هر روز به آن وفادار بودن هم هست. ولی به نظرم یکی دیگر از میراث‌های مهم ما نوع مقابله با شرایط دشوار است. جام‌های ما خیلی مهم است و همه به آن افتخار می‌کنیم ولی به نحوه رسیدن به این جام‌ها هم همین‌طور.

1876033

ششمین فینال چمپیونزلیگ برای رئال؟
بله. یادم می‌آید فیلمی از زیدان دیدم که درباره سلسله پادشاهی رئال می‌گفت. اینکه می‌توانیم به ششمین فینال چمپیونزلیگ برسیم در ذهن ما خواهد بود، ولی انگیزه اصلی این است که با پیراهن رئال مادرید به میدان می‌رویم. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم و حتی بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید تلاش خواهیم کرد. ما فاصله کمی تا رسیدن به یک موفقیت تاریخی داریم.

نظر مودریچ درباره شرایط کاماوینگا
کاماوینگا خوب است و تمرین می‌کند. او به عنوان فوتبالیست پیشرفت کرده و امسال نشان داده که به عنوان دفاع چپ هم می‌تواند عالی کار کند. او کسی است که در هر جای زمین باشد خوب بازی می‌کند. فوتبال او و شخصیتش در زمین برای ما خیلی مهم است. واقعا برایش خوشحالم. او پسر درجه یکی است.

احساس مودریچ از بازی در چمپیونزلیگ با پیراهن رئال
ما در این تورنمنت احساس راحتی داریم و من از حضور در چنین بازی‌هایی خوشحال می‌شوم. ما به خاطر راحتی‌مان در این جور بازی‌ها باکیفیت ظاهر می‌شویم. ما در چمپیونزلیگ بهترین نسخه رئال را نشان می‌دهیم.

مودریچ در رئال الگوی بازیکنان جوان‌تر است؟
ما بازیکنان جوانی مثل رودریگو و وینی داریم که نشان داده‌اند می‌توانند نتیجه چنین بازی‌هایی را تغییر بدهند. ولی مهمتر از هر چیزی تیم است. اگر با هم باشیم و با هم بجنگیم مهم نیست که یک روز وینی برجسته می‌شود، یک روز کریم و یک روز فده. مهم این است که برای هم‌تیمی‌ات بجنگی و این جوی است که در رختکن ما برقرار است.