کمال کامیابی نیا در صورت قهرمانی پرسپولیس بالاتر از نویدکیا، عنوان دومین بازیکن پرافتخار لیگ برتر را مال خود خواهد کرد

کمال کامیابی نیا در صورت قهرمانی این فصل پرسپولیس، برای ششمین بار جام را بالای سر خواهد برد.

به گزارش طرفداری، شاید خود کمال کامیابی نیا هم که روز ۵ تیر ۱۳۹۴ با پرسپولیس قراردادی دو ساله امضا کرد فکر نمی کرد که طی چند سال آینده این همه جام با پرسپولیس گرفته و یکی از پرافتخارترین بازیکنان باشگاهی فوتبال ایران لقب بگیرد. اما چنین شد و رد پای دایی کمال هواداران پرسپولیس در تمام قهرمانی های چند سال اخیر این تیم به وضوح دیده می شود. به گونه ای که او حالا تنها بازیکنی از تیم حماسه‌ساز پرسپولیس با ۵ قهرمانی پیاپی است که همچنان در لیست سرخ ها دیده می شود. رادو از ایران رفته و سیدجلال حسینی هم به جرگه مربیان پیوسته است.

حال شماره 11 بی تکرار سرخ ها، این فرصت را دارد تا یک قهرمانی دیگر را نیز تجربه کند. او طی 7 سال حضورش در پرسپولیس از تیرماه سال 1394 تا به امروز، ۵ قهرمانی لیگ برتر، ۴ سوپرجام، یک حذفی و دو نایب قهرمانی در آسیا را کسب کرده تا پرافتخارین مرد تیم گل محمدی در این روزها باشد.

او که این فصل به دلیل مصدومیت و همین طور تغییر سیستم پرسپولیس کمتر به بازی گرفته شد، مثل یک کاپیتان واقعی روی نیمکت نشست و بدون اعتراض و حاشیه پردازی فقط و فقط به انتقال تجربه اش به جوان ترها پرداخت.

حال کامیابی نیا در آستانه کسب ششمین جام است و در صورت بالا بردن جام قهرمانی در قائمشهر از محرم نویدکیا و رادو عبور کرده تا عنوان دومین بازیکن پرافتخار لیگ برتر را به نام خود به ثبت ببرساند.

محرم نویدکیا همراه با سپاهان، ۵ قهرمانی را در لیگ‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم تجربه کرده است. این درشرایطی است که کمال کامیابی نیا و رادو نیز با قهرمانی در لیگ های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم 5 قهرمانی را در کارنامه داشته و با نویدکیا در رتبه دوم قرار دارند. از این رو  در صورت قهرمانی پرسپولیس، کمال از رادو و نویدکیا عبور کرده و به تنهایی این عنوان را کسب خواهد کرد.

فراموش نکنیم که رتبه اول پرافتخارترین چهره لیگ برتر به صورت تمام و کمال در اختیار سیدجلال حسینی است و بعید است رکورد او به این زودی ها شکسته شود.

سید جلال حسینى به جز کسب عنوان ۵ قهرمانی‌ با پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا بیستم، ۳ قهرمانى با سپاهان و یک قهرمانى هم با سایپا به دست آورده تا با 9 قهرمانی در لیگ برتر به تنهایی بر صدر بازیکنان جام آور فوتبال ایران تکیه بزند.

علیرضا بیرانوند، وحید امیری و سیامک نعمتی نیز ۴ عنوان قهرمانی را به نام خود به ثبت رسانده اند.