به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا هر دو علاقه زیادی به جذب هالند در تابستان سال گذشته داشتند اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت به منچسترسیتی ملحق شود. 

بسیاری در طول این مدت گفته بودند که این ستاره نروژی مشتاق پوشیدن پیراهن رئال مادرید است و دوست دارد در آینده برای این تیم و در سانتیاگو برنابئو به میدان برود اما رابطه خوب مدیر برنامه او با رییس بارسا ممکن است شرایط را تغییر دهد. 

مینو رایولا، مدیر برنامه باتجربه و سرشناس، پیش از این مدیر برنامه این بازیکن هم بود و با درگذشت او بود که پیمنتا به عنوان دست راستش جانشین او شد و حالا مسئولیت هالند را هم برعهده گرفته است. 

1875813

او شب گذشته در گفتگو با موندو دیپورتیوو درباره رابطه خوبش با لاپورتا اظهار داشت:« خوان لاپورتا؟ من او را بسیار دوست دارم! شما نمی‌توانید درباره او از من بپرسید چون همیشه کنارش هستم. باید بگویم که واقعا لاپورتا را از صمیم قلبم تحسین می‌کنم.»

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسلونا با انتشار این مصاحبه مدعی شده‌اند که مطرح کردن این اظهارات از سوی مدیر برنامه هالند ممکن است کفه ترازو را به نوعی به سود این باشگاه تغییر داده باشد. هرچند او هنوز با سیتی قرارداد دارد و مدیران این باشگاه انگلیسی به دنبال امضای قرارداد جدیدی با او هم هستند.