به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو نخستین سال حضورش در فوتبال عربستان را بدون دستاورد خاصی تمام می‌کرد و امید نداشت در هیچ رقابتی جام بگیرد، اما نتیجه دیدار شب گذشته الهلال و اتحاد امید را به این ستاره پرتغالی‌و اردوی النصر برگرداند.

الهلال در شرایطی شب گذشته در ورزشگاه مرسول پارک مسابقه حساسی را برابر شاگردان رامون دیاز برگزار کرد که پیروزی در این دیدار دوباره می‌توانست اختلاف امتیازی آنها با النصر رده دومی را به ۵ امتیاز برساند و در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان در آستانه قهرمانی قرار دهد.

الاتحاد با وجود اینکه بازی فوق‌العاده شروع کرده و دو گل زده بود، نیمه اول را با نتیجه دو بر یک پشت سر گذاشت، اما پیروزی آنها تا پایان مسابقه پابرجا نماند و الهلال پس از حملات پیاپی با یک ترکیب کاملا هجومی توانست گل تساوی را توسط میشل، بازیکنی که از شروع نیمه دوم به زمین آمده بود، به ثمر رساند.

تیم الهلال که در هشت دیدار اخیرش فقط یک برد در وقت‌های قانونی در مسابقه یک ماه قبل برابر النصر به دست آورده بود، بازهم نتوانست روند ناکامی را پایان بدهد و صاحب سه امتیاز خانگی در دیدار با التحاد شود، اما متوقف کردن صدرنشین لیگ عربستان کاری کرد تا سرنوشت قهرمان این رقابت‌ها همچنان نامعلوم بماند.

1876285
میشل پس از باز کردن دروازه الاتحاد در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی گل خود را انجام داد و به نوعی برای حریف کری‌خوانی کرد

الهلال پس از اینکه در دو مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراواردز ژاپن ناکام بود و جام را از دست داد، در فینال کاپ پادشاهی عربستان نیز به زحمت و در ضربات پنالتی توانست از سد الوحده عبور کند و به استقبال دیدار با الاتحاد بیاید، اما آنها شب گذشته دوباره در گرفتن سه امتیاز ناکام بودند که البته  نتیجه این بازی به سود یاران کریستیانو رونالدو شد.

تساوی دو بر دو الهلال و الاتحاد در مسابقه دیشب کاری کرد تا حالا یاران رونالدو در فاصله سه هفته مانده به اتمام لیگ حرفه‌ای عربستان به سه امتیازی الاتحاد برسند و امیدوار باشند در سه بازی باقی مانده شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا آنها صاحب جام شوند.

الاتحاد در سه هفته آینده باید به ترتیب به مصاف الباطن، الفیحاء و الطاعی برود که بعید است در این مسابقات امتیاز از دست بدهد و قهرمانی را به رونالدو تقدیم کند و البته النصر نیز رقابت‌های دشوارتری در جدال با الشباب، الاتفاق و الفتح خواهد داشت.

1876287