به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تابستان گذشته از دورتموند به منچسترسیتی پیوست و خیلی زود شایعات وجود بند فسخ 180 میلیون یورویی در قرارداد او منتشر شد. بندی که از تابستان 2024 قابلیت فعال شدن برای تیم های غیر انگلیسی را خواهد داشت. اخیرا ادعا شد که سیتی قصد دارد مذاکرات تمدید با هالند را شروع کند و مدیران باشگاه اصرار دارند که این بند فسخ حذف شود چون از شایعات جدایی او به ستوه آمده اند.

1797249

پیمنتا در این رابطه به آاس گفت:«بند فسخ 180 میلیون یورویی هالند؟ هیچ اطلاعی از آن ندارم. می دانم که در مورد این قضیه زیاد صحبت می شود. از قول گواردیولا، مادر و مادر بزرگ هالند هم شایعات زیادی می سازند ولی بند فسخ ارلینگ مثل جزیره گنج است. همه از آن حرف می زنند ولی کسی نمی داند، کجاست. به عنوان مدیر برنامه‌های هالند نمی توانم در این مورد حرف بزنم و چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

1875121

پیمنتا در مورد آینده ستاره نروژی و احتمال انتقال او به رئال گفت: «در عمرم فقط یک بار با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) حرف زده ام. در مورد دلیل این گفت‌وگو هم نمی توانم چیزی بگویم. با خوزه آنخل سانچس (مدیر اجرایی رئال) و جونی کالافات (استعدادیاب و مذاکره کننده ارشد رئال) هم رابطه بسیار دوستانه ای دارم. هالند فعلا در سیتی است و در این تیم احساس بسیار خوبی دارد. در مورد آینده او نیز الان نمی توان چیزی گفت.»