به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند سال اخیر خود به مصاف منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد خواهد رفت. بازی رفت در برنابئو 1-1 مساوی شده و دو تیم امشب برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و مصاف با اینتر برابر هم قرار خواهند گرفت. این بازی ولی هیچ تاثیری روی آینده کارلو آنچلوتی ندارد و او تحت هر شرایطی فصل بعد نیز مربی رئال حواهد بود.

1875109

در دنیای فوتبال که هر لحظه ممکن است در آن اتفاق جدیدی رخ دهد و همه معادلات را برهم بزند، می‌توان با اطمینان گفت که کارلتو پس از کسب سه جام با رئال در فصل جاری (سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و کوپا دل ری) فصل بعد نیز روی نیمکت رئال خواهد بود. او خودش بارها از کار در رئال ابراز رضایت و خوشحالی کرده و مهمتر از همه اینکه حمایت رئیس و بازیکنان را با خود دارد. وقتی از پرز پس از قهرمانی رئال در کوپا دل ری در مورد آینده کارلتو سوال شد، او بی درنگ پاسخ داد که دوست ندارد چیزی در مورد جدایی او بشنود.

1876397

کارلتو مثل زیدان نیست و منتظر سورپرایز او در پایان فصل نباشید. او قرار نیست مثل زیدان در پایان فصل 18-2017 و 21-2020 در یک نشست خبری ناگهانی، خبر از استعفای خود بدهد. کارلتو که پیشنهاد تیم ملی برزیل را روی میز دارد، به مدیران باشگاه اطمینان داده که آن را قبول نخواهد کرد و برنامه‌های فصل بعد نیز از چندی پیش با او هماهنگ شده است. یکی از دلایل تمدید تونی کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما اطمینان آنها از ماندنی شدن کارلو آنچلوتی است. پیغام سران باشگاه برای بازیکنان صریح بود، کارلتو می‌ماند و در باشگاه همه چیز آرام است.