به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس و هالند تنها با فاصله 9 روز از یکدیگر به دنیا آمده‌اند. اولی در ریودوژانیرو در 12 جولای 2000 و دومی با ملیت نروژی، در لیدز، در 21 جولای همان سال. آنها با وجود اینکه هنوز بسیار جوان هستند، در حال حاضر بر دنیای فوتبال سلطه دارند و به نظر، لئو مسی و کیلیان امباپه را از نبرد برای بهترین بودن در سال 2023 کنار گذاشته اند، چرا که پی اس جی از لیگ قهرمانان کنار رفته و تنها برای قهرمانی لیگ فرانسه می جنگد. کانون توجهات حالا روی وینی و ارلینگ است که امشب در اتحاد با هم ملاقات می کنند.

1875965

صعود رئال مادرید و سیتی به فینال لیگ قهرمانان، به فرارهای مرگبار وینی و گل های ویرانگر هالند بستگی دارد. هر دو مسئولیت بزرگی که روی دوششان است را می دانند و از رویارویی با این چالش بزرگ دوری نمی کنند. 

1873482

آنها جام قهرمانی را را می خواهند. هالند که در برنابئو کاملا محو شده بود، برای بازی امشب پر از انگیزه است و وینیسیوس هم که از اتحاد خاطره خوبی دارد، به امید تکرار درخشش فصل قبل در ورزشگاه سیتیزن‌هاست.

1709314


درخشش وینی، بی‌سابقه از زمان کریستیانو

وینی که در بازی رفت با یک گل عالی درخشان کار کرد، می‌خواهد به نوشتن با حروف طلایی در کتاب تاریخ رئال مادرید ادامه دهد. این برزیلی سال قبل دقیقاً در اتحاد با یک گل تماشایی که رئال مادرید را در بازی رفت زنده نگه داشت، شروع به نوشتن داستان خود کرد. سپس گل او در فینال مقابل لیورپول، اجازه ورود او به تاریخ باشگاه مادریدی را داد.

1873503

اما وینی می‌خواهد بنزمای فصل گذشته باشد، اسطوره ای که برای هدایت رئال آفریده شده است و برای این مهم، او باید امشب در سخت‌ترین بازی رئال مادرید در چمپیونزلیگ و در جایی که رئال هرگز برنده نشده، تاریخ‌سازی کند. او با 23 گل و 19 پاس گل در آستانه ثبت رکورد برترین بازیکن در گلزنی و پاس گل است که از زمان کریستیانو رونالدو در مادرید دیده نشده و تقریبا هیچ بازیکنی به آن دست نیافته است.
این برزیلی مهره ای از رئال مادرید است که بیشتر از همه گواردیولا را نگران می‌کند. تیم‌های پپ معمولا از ناحیه با بازیکنانی با ویژگی‌های او بیشترین آسیب را دیده اند. مادرید سعی خواهد کرد فضاهایی را برای دویدن او ایجاد کند، در حالی که سیتی به دنبال محدود کردن هرچه بیشتر او است. پپ هنوز ضربه ای که در سال 2014 (زمانی که مربی بایرن بود) از مثلث BBC رئال خورد را فراموش نکرده است. 

1874477

هالند، 42 درصد منچسترسیتی

سپس به هالند می‌رسیم که تنها قطعه‌ای است که سیتی گواردیولا کم داشت. او با گل‌های ویرانگرش در اولین فصل خود، تمام رکوردهای لیگ برتر را شکست، اما وسواس اصلی او، لیگ قهرمانان است. آمار و ارقام او گویای همه چیز است: 52 گل و هشت پاس گل در 42 بازی. او در این فصل از 142 گل تیمش در 60 گل مشارکت کرده؛ یعنی 42 درصد گل ها با امضای او بوده است.

1873560

برخلاف وینیسیوس، هالند در بازی رفت ندرخشید. علاوه بر این، علی‌رغم هیاهوی برنابئو هر بار که توپ را لمس می‌کرد، این بازیکن نروژی با سردی مادرید را ترک کرد. آنتونیو رودیگر با یک مهار نفر به نفر عجیب و غریب، او را غیرفعال و کاملا خسته کرد تا جایی که بیشتر دقایق تنها نظاره‌گر حرکات هم‌تیمی هایش بود. هالند بر خلاف کیلیان امباپه (فصل قبل) در برنابئو موثر کار نکرد، اگرچه کسانی که مهاجم نروژی را به خوبی می‌شناسند، اطمینان می‌دهند که او معمولاً در دو بازی متوالی شکست نمی‌خورد. از 52 گلی که او در این فصل زده، 35 گل در ورزشگاه اتحاد او بوده است.

1873481

دوئل برای توپ طلا
هیچ کس شکی ندارد که برنده این دوئل، برای کسب توپ طلای بعدی، شانس بیشتری خواهد داشت. دوران مسی، کریستیانو و بنزما به پایان رسیده و دوران وینی، هالند و احتمالا امباپه را پیش رو داریم.
در حال حاضر این وینی و هالند هستند که برای جایزه ای که هر فوتبالیستی آرزویش را دارد، می‌جنگند و این اتحاد خواهد بود که حکم را نهایی را صادر می‌کند؛ در دیداری که هواداران امیدوارند بهترین نسخه وینی و ارلینگ را ببینند.

منبع: مارکا