به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌ام، گل‌گهر میزبان صنعت نفت آبادان است که این تیم برای بقا می‌جنگد. گل‌گهر نیز در این بازی حساس در تلاش است تا در پایان فصل در رتبه پنجم قرار بگیرد.

مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر در مورد این بازی بیان کرد: در رابطه بازی با تیم خوب و متحول شده صنعت نفت آبادان، می‌دانیم فردا انگیره‌های بسیار زیادی برای این بازی دارد و بازی سختی است و شرایط خاصی داریم. با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و آمادگی این شرایط را داریم و خودمان هم انگیزه بسیار زیادی برای این بازی داریم.

او در ادامه گفت: سلامت فوتبال و شخصیت تیمی خودمان از همه چیز مهمتر است. با همدلی و تلاش خیلی زیاد، مصمم هستیم فصل را به بهترین نحو تمام کنیم و امیدواریم بازی فردا پایانی باشد بر تمام بداقبالی‌های این چند هفته که گریبان گیر تیم‌مان بود و انشاالله بتوانیم با یک بازی خیلی خوب جایگاه جدولی خودمان را ارتقا بدهیم و می‌دانیم که بازی فردا یک جنگ خیلی بزرگ فوتبالی داخل زمین داریم و از تمام توان‌مان استفاده می‌کنیم تا هم از لحاظ تاکتیکی و فنی و هم از لحاظ فیزیکی و روانی تیم غالب بازی باشیم. باید در هر سه پارامتر در بالاترین کیفیت باشیم تا انشاالله بتوانیم بازی فردا را به نحو احسن پشت سر بگذاریم و فصل را تمام کنیم.