به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها با این پیروزی موفق شدند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 1-5 از سد این تیم عبور کنند و در دیدار فینال این رقابت‌ها حریف اینتر شوند که با پیروزی برابر میلان به این بازی راه پیدا کرده است. 

اورا که شب گذشته برای کارشناسی این بازی در ورزشگاه اتحاد حاضر شده بود، لباسی یک سره قرمز به تن داشت و مشغول صحبت با شبکه بی تی اسپورت بود که اتفاق عجیبی رخ داد. 

بازیکنان و اعضای کادر فنی سیتی در حال جشن و خوشحالی از صعود به دیدار فینال بودند که اورا با اعضای کادر فنی این تیم درگیر شد و در نهایت دستیار پپ گواردیولا توانست او را آرام کند. 

1876672

او درباره اتفاقی که رخ داد به CBS Sport گفت:« او به من زل زده بود، طوری که انگار داشت می‌گفت این خوشحالی و این صعود به خاطر تو است! از لج تو خوشحالی می‌کنم! بنابراین من نزدیک شدم و پرسیدم که چرا انقدر خصومت دارد و عصبانی است. 

او به من پاسخ داد چون سال گذشته در تلویزیون گفته بودم که سیتی گند زده و به همین دلیل شکست خورده است و آنها امسال نشان دادند که گند نزده‌اند و از تیمی نمی‌ترسند. حقیقتی که رخ داد این بود. من مرد صادقی هستم و او هم سپس از من عذرخواهی کرد.»