به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه غیرقابل پیش بینی 4-0 مقابل رئال مادرید به پایان رساند.

قهرمان فصل گذشته اروپا که در بازی رفت به تساوی 1-1 دست یافته بود در زمین خانگی سیتی نتوانست مانع از میل پیروزی تیم هجومی پپ گواردیولا شود.

در این بازی برناردو سیلوا با به ثمر رساندن 2 گل در نیمه اول نقش مهمی در به اوج رساندن جو ورزشگاه و روحیه تیمش داشت. به غیر از او ادر میلیتائو(گل به خودی) و خولیان آلوارز دیگر گلزنان منچسترسیتی در این مسابقه بودند.

نقش پررنگ سیلوا در صعود سیتی به فینال لیگ قهرمانان موجب شد تا جلد اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس را به خود اختصاص بدهد.

1876675

گاردین از کلمه رئال در تیتر اصلی استفاده کرده و همراه با شادی گل سیلوا اینطور نوشته"درهم کوبیدن واقعی."
این روزنامه همچنین به محرومیت ایوان تونی، مهاجم برنتفورد از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل دست داشتن در شرط بندی غیرقانونی اشاره داشته است.

1876676

"اطمینان سیلوا" تیتر اصلی روزنامه آی اسپورت است که خوشحالی بازیکن پرتغالی همراه با مشتان گره کرده را چاپ کرده است.

1876677

میرر سیلوا را به کلمه نقره‌ای (SILVER) تشبیه کرده و او لقب "سیلوای طلایی" را برای این بازیکن بکار برد که با صعود سیتی به فینال رویای کسب سه گانه را برای گواردیولا زنده نگه داشت.

1876678

استار اسپورت بالای صفحه از سیلوا برای زنده نگه داشتن رویای پپ و جام مقدس تمجید کرده  و در پایین صفحه هم "8 ماه" به محرومیت بزرگ ایوان تونی اشاره می‌کند.

1876679

"کشتار آبی" از دیلی اکسپرس نتیجه شکست پرگل رئال مادرید در خانه سیتی را بازتاب می‌دهد که فصل گذشته موفق شده بود با یک کامبک این تیم را از پیش رو برداشته و به فینال صعود کند.