به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-1 از سد رئال مادرید گذشت و به فینال راه یافت.

منچسترسیتی با این نتیجه باید تاریخ 10 ژوئن به میزبانی شهر استانبول به مصاف اینتر، نماینده ایتالیا در فینال برود.

عملکرد پپ گواردیولا و تیمش در بازی شب گذشته به اندازه‌ای مورد توجه بوده که روزنامه‌های ایتالیایی چاپ امروز هم به آن اشاره کرده‌اند:

1876716

گاتزتا دلو اسپورت برای رسیدن سیتی به فینال چمپیونزلیگ و روبرو شدن با اینتر در فینال استانبول تیتر زده است:"سیتی ترسناک، به پیش اینتر". این نشریه همچنین نوشت که اینزاگی اکنوت باید بررسی کند که جطور می‌تواند در فینال منچسترسیتی را شکست بدهد.

1876717

"فاصله بزرگ اسپالتی و ناپولی"، تیتر کوتاه صفحه اول کوریره دلو اسپورت در نسخه امروز است. در توضیح این تیتر آمده است"هنوز یخبندان بین باشگاه و سرمربی ادامه دارد."

همچنین برای پیروزی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید هم تیتر"آن‌ها هیولا هستند" انتخاب شده است.

1876718

"آلگری چیزی اختراع می‌کند"، به این ترتیب تیتر یک نسخه چاپ امروز توتواسپورت به نیمه نهایی لیگ اروپا بین یوونتوس و سویا توجه می‌کند.

در قسمت ستون صفحه به فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره شده است:"اینتر-سیتی برای استانبول."

پایین‌تر، فضایی برای میلان نیز وجود دارد:"مالدینی و پیولی، مقام چهارم یا خداحافظی."

1876719

نشریه ایل رومانیستا تیتر زده:"رم یا هیچ‌چیز" که به دیدار حساس امشب تیم ژوزه مورینیو در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن اشاره دارد. رم که در سری A  شانس کمی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ دارد، امیدوار است با قهرمانی در لیگ اروپا به این هدف برسد و ابتدا باید از سد لورکوزن عبور کند. آنها در دیدار رفت در خانه با یک گل به پیروزی رسیدند که برتری چندان مطمئنی نیست.