به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با چهار گل این تیم را درهم بکوبد و راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت با تساوی 1-1 برابر حریف متوقف شده بودند اما در ورزشگاه خانگی‌شان دیگر چیزی نتوانست مانع از درخشش و پیروزی این تیم شود و آنها قدرت‌شان را به رخ مدافع عنوان قهرمانی کشیدند و انتقام شکست تلخ سال گذشته را گرفتند. 

گریلیش یکی از بازیکنان درخشان سیتی در بازی شب گذشته بود که از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفت، تا سوت پایان این دیدار در زمین حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت.

در یکی از صحنه‌های این بازی بود که گواردیولا این بازیکن را کنار کشید تا توصیه‌های تاکتیکی جدیدی را با توجه به شرایط مسابقه به او بدهد تا در زمین اجرا کند. 

1876712

پس از پایان بازی، ریو فردیناند که به عنوان کارشناس شبکه بی تی اسپورت در ورزشگاه اتحاد حاضر بود از گریلیش پرسید که این مربی اسپانیایی دقیقا چه توصیه‌ای برای او داشته است اما این بازیکن صحبت‌های سرمربی‌اش را فراموش کرده بود که باعث خنده خودش، فردیناند و کایل واکر شد که در کنار زمین حضور داشتند.