به گزارش "ورزش سه"، یک دستیار تهیه کننده در شبکه اسکای به نام کانر هام، در توییتر به انتقاد از گری نویل پرداخت. آقای هام که طرفدار آرسنال است، در توییترش با اشاره به حرف‌های قبلی نویل نوشت: «گری نویل گفت، منچسترسیتی این فصل در سطح همیشگی‌اش نیست. آنها دارند از بهترین فصل تاریخ باشگاه او (سال 1999 که یونایتد سه‌گانه را برد) جلو می‌زنند و به سبک خیلی چشمگیرتری هم این کار را می‌کنند.»

هام در یک پست دیگر هم نوشت، نویل «چرت و پرت» می‌گوید. اما نویل که در تیم سال 1999 یونایتد بوده و اکنون مفسر شبکه اسکای است، زیر توییت او کامنت گذاشت: «حالت خوبه؟ آنها در سطح همیشگی‌شان نبودند... ضمنا اگر در اسکای کار می‌کنی، من را زیر پستت تگ کن. خجالت نکش.»

1876772

بعد از جر و بحث پیش آمده، آقای هام صفحه‌اش در توییتر را پاک کرد. اما کاربران دیگر، دست از سر نویل برنداشتند. یک نفر نوشت: «گری نویل ساعت پنج و سی و هشت دقیقه صبح جواب توییتی را داده که حتی در آن تگ هم نشده بود و پاییدن اینکه کانر کجا کار می‌کند، خیلی وحشیانه است.»

نویل هم جواب این کاربر را داد و نوشت: «وحشیانه (به سختی). 5:38 (ساعتی است که از خواب بیدار می‌شوم). به خاطر واکنش شماها توی صفحه من آمد! مثل ریپلای تو که توی صفحه من آمده! اگر در اسکای کار می‌کند، پس من را تگ کند. راحت است که مردم به من کنایه بزنند اما خوب نیست که من جواب بدهم؟»