به گزارش "ورزش سه"، سیتی دیشب با چهار گل رئال را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان رفت. دیداری که در استانبول باید برابر اینتر برگزار کند و بسیاری از همین حالا سیتیزن‌ها را قهرمان می‌دانند. پپ نگاهی بسیار ویژه به بازی دیشب داشت و بی‌تاب انتقام از کهکشانی ها بود. رئال فصل گذشته به شکلی دردناک سیتی را در نیمه نهایی حذف کرده بود، اما امسال نوبت سیتی بود.

1876755

گواردیولا در نشست خبری پس از بازی فاش کرد که مصاحبه سال گذشته تونی کروس را از یاد نبرده بود و در روزهای اخیر بسیار به آن فکر می‌کرد: «در روزهای اخیر حسی توام با تنش و آرامش برای این بازی حساس داشتم. پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه از بازی، تمام حس دردناک بازی برگشت فصل قبل همچنان با من بود. شکست فصل قبل بسیار سخت و دردناک بود، چون ما دقیقا آنجا نمایشی برتر نسبت به رئال داشتیم ولی در نهایت حذف شدیم.»

1751174

پپ ادامه داد: «پس از بازی فصل قبل یادم است کروس مصاحبه‌ای کرد و گفت سیتی باید بازی رفت را 10-1 یا 10-2 می برد ولی در نهایت 4-3 برنده شد و ما را برای صعود امیدوار نگه داشت. ببینید؛ کروس از بهترین بازیکنانی است که به عمرم دیده ام و تمرین داده ام. وقتی او آن حرف را زد، یعنی ما واقعا شایسته صعود بودیم و بسیار هم به آن نزدیک شدیم. راستش را بخواهید، حرف او قلبم را به درد آورد و اندوهم را بیشتر کرد. امسال زمانی که در نیمه نهایی به رئال برخورد کردیم، همان جا گفتم این همان چیزی بود که می‌خواستیم چون هدف ما انتقام بود.»