به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با چهار گل به سیتی باخت و نتوانست به فینال لیگ قهرمانان برسد. سیتی انتقام سختی از کهکشانی‌ها گرفت و توانست حذف تلخ فصل قبل را جبران کند. رئال فصل گذشته در مجموع 6-5 سیتی را در نیمه نهایی شکست داد و به فینال رفت.

1876897

در بخش پایانی نشست خبری گواردیولا پس از اتمام مسابقه، یک خبرنگار اسپانیایی سوال کنایه‌آمیزی از پپ پرسید. او سوال کرد که پس از دوران طلایی با بارسا او در اروپا ناکامی پشت ناکامی در لیگ قهرمانان داشته و آیا امسال امیدوار است پس از این پیروزی، (با توجه به رویارویی با اینتر) ناکامی‌ها به پایان برسد یا خیر. نکته جالب اینکه خبرنگار ابتدا به جای کلمه پیروزی از شکست استفاده کرده بود که با خنده جالب گواردیولا روبه‌رو شد.

1876898

پپ در پاسخ گفت: «شما واقعا انتظار داشتید من هر سال فاتح لیگ قهرمانان شوم؟ این غیرممکن است. در بایرن که بودم، به این هدف نزدیک شدیم و در سیتی نیز دو سال پیش در فینال و سال قبل برابر رئال در نیمه نهایی به خاطر جزئیاتی باورنکردنی مغلوب شدیم. نمی توان همیشه موفق شد و حریفان نیز تلاش می‌کنند. در بازی برگشت فصل قبل برابر رئال، اگر آن توپ گریلیش روی خط برگشت داده نمی‌شد یا توپی که با اختلاف چند سانت به بیرون رفت، گل می‌شد، ما صعود می‌کردیم.»

پپ ادامه داد: «در همین بازی رفت، اگر رئال می‌توانست گل‌های دوم و سوم را به ما بزند، شاید کار در همان بازی تمام می‌شد. ما در برنابئو نتیجه‌ای بسیار عالی گرفتیم، همان‌طور که رئال فصل قبل در زمین ما نتیجه خوبی گرفت. به همین سادگی.»

1876899

پپ سپس بلند شد تا نشست را ترک کند ولی بلافاصله برگشت و گفت: «راستی، برایتان بازگشت بی‌خطر و خوبی به اسپانیا آرزو می‌کنم.»

مشخص نیست این حرف پپ نوعی طعنه بود یا سعی داشت به هموطنانش، احترام بگذارد.