به گزارش "ورزش سه"، سیتی با خرد کردن رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان راه یافت؛ مسابقه‌ای که اینتر در آن انتظار حریف را می‌کشید.
آبی‌های منچستر در حالی با اینتر روبه‌رو می‌شوند که با کمک پول‌های مالک اماراتی خود، در راه رسیدن به سه‌گانه‌ای مهم هستند، سه‌گانه‌ای که قبلاً فقط یک تیم دیگر (یونایتد) توانسته آن را فتح کند.

شاگردان پپ گواردیولا هم‌اکنون یک گام دیگر با سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر فاصله دارند و همچنین با یونایتد در فینال جام حذفی روبه‌رو خواهند شد. به این ترتیب، بخت بردن سه جام مهم را در دسترس خود می‌بینند.

1876877

در مقابل، اینتر این فصل در سری A نتوانسته باثبات باشد، اگرچه در مقاطع پایانی فصل نتایج خوبی گرفته و به جمع چهار تیم بالای جدول رسیده. ضمن این‌که فینال جام حذفی را هم در پیش دارد؛ جایی که باید با فیورنتینا روبه‌رو شود. با این حال، سفر آن‌ها به‌سوی فینال لیگ قهرمانان، همه را غافلگیر کرده است؛ به‌ویژه اگر ارزش مالی این تیم را با سیتی مقایسه کنید.

بازیکنانی که پپ گواردیولا در رختکن دارد، روی هم حدود یک میلیارد و 50 میلیون یورو ارزش دارند. ارزش ستاره‌هایی مثل ارلینگ هالند و فیل فودن حدود 170 میلیون و 110 میلیون یورو برآورد می‌شوند.

در سوی مقابل، ارزش بازیکنان اینتر در بازار فقط 534 میلیون یورو است و با ارزش‌ترین بازیکنان نراتزوری هم لائوتارو مارتینز با 80 میلیون و نیکولو بارلا با 70 میلیون یورو قیمت برآورد می‌شوند.

اگرچه در فوتبال مدرن امروز، تخمین دقیق قیمت بازیکنان کار سخت و شاید ناممکنی باشد، اما به‌طور واضح می‌توان اختلاف کیفیت و قیمت بین دو تیم را دید.