به گزارش "ورزش سه"، وستهم شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف آلکمار رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این پیروزی به معنای صعود شاگردان دیوید مویس به دیدار فینال بود و حالا آنها باید در این بازی به مصاف فیورنتینا بروند تا بتوانند جام قهرمانی را با خود به خانه ببرند. 

اما اتفاق عجیبی که پس از این بازی رخ داد این بود که بازیکنان وستهم بلافاصله پس از سوت پایان بازی به سمت جایگاه هواداران این تیم دویدند تا با هواداران تیم حریف درگیر شوند. 

1877183

دلیل این اتفاق این بود که هواداران آلکمار به سمت جایگاه تیم مهمان حمله کرده بودند و اکثر افرادی که در این جایگاه حضور داشتند از خانواده، دوستان و نزدیکان بازیکنان وستهم بودند و آنها برای دفاع از نزدیکان‌شان به سمت این جایگاه رفتند تا به آنها کمک کنند. 

دکلان رایس به عنوان کاپیتان این تیم و همچنین تعدادی از اعضای کادر فنی به همراه مارک نوبل، مدیر ورزشی این باشگاه، در این درگیری حضور داشتند و سعی کردند هواداران حریف را دور کنند. 

1877136

در نهایت نگهبانان و نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه توانستند این شرایط را مدیریت کنند اما این حمله بار دیگر در زمانی که هواداران وستهم در حال ترک ورزشگاه بودند تکرار شد که باز هم با دخالت پلیس و بدون آسیب خاصی به پایان رسید.