به گزارش "ورزش سه"، آلکمار شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

این گل در لحظات پایانی این بازی به ثمر رسید و در نهایت باعث شد که این تیم از صعود به دیدار فینال این رقابت‌ها بازبماند و این اتفاق عصبانی و ناراحتی شدید هواداران این تیم را به همراه داشت. 

هواداران این تیم هلندی که از اتفاقات درون زمین به شدت عصبانی بودند به سمت سکوهای هواداران تیم مهمان حمله کردند و درگیری شدیدی بین آنها رخ داد. 

1877215

این در حالی بود که اکثر کسانی که روی سکوهای اختصاص داده شده به هواداران وستهم نشسته بودند از اعضای خانواده و نزدیکان و دوستان بازیکنان این تیم بودند و این اتفاق عصبانیت آنها را هم به همراه داشت و باعث شد که پس از سوت پایان بازی خودشان را به سکوها برسانند و برای عقب راندن هواداران تیم حریف تلاش کنند. 

پاسال یانسن پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من واقعا به خاطر اتفاقاتی که در ورزشگاه ما رخ داد احساس تاسف و شرمندگی دارم. این اتفاقات نباید هرگز رخ دهد. شما همیشه باید کنترل احساسات‌تان را در دست داشته باشید.»