به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد اسطوره آبی‌ها به استمفوردبریج بازگشته و به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت چلسی حضور دارد. او قرار است در بازی یکشنبه مقابل منچسترسیتی و ارلینگ هالند آماده تیمش را روانه میدان کند.

هالند در این فصل برای سیتی بی نظیر بوده و رکورد به ثمر رساندن 52 گل را به دست آورده اما او می‌توانست در غرب لندن به جای شمال غرب باشد. این اتفاق قرار بود در زمان حضور لمپارد روی نیمکت چلسی در دوره گذشته مربیگری‌اش رقم بخورد.

لمپارد درباره علاقه به جذب این مهاجم پس از بازی دوستانه مقابل ردبوس سالزبورگ گفت:"او بازیکنی است که سعی کردم به چلسی بیاورم، سطح او در آن مقطع بسیار واضح بود. به او افتخار می‌کنم، من دوست دارم بازیکنانی را در آن سطح ببینم که می‌خواهند بهترین باشند. من به باشگاه برای جذب او فشار می‌آوردم اما نمی‌دانستم که تمایل دارد در تیم دیگری باشد یا نه. رقابت بزرگی بود، فکر می‌کنم یک بند خرید وجود داشت که شاید با توجه به وضعیت هالند نسبتا منطقی بود. من جزئیات را نمی‌دانم. نمی‌دانم او تصمیم می‌گرفت که بیاید یا نه، اما من طرفدار بزرگ او بودم. من به شدت برای جذب هالند روی باشگاه فشار می‌آوردم، او فوق العاده بود."

1877384

لمپارد در دوران بازی خود در کنار بسیاری از مهاجمان قابل توجه از جمله دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی کار کرد، اما او تمایلی به مقایسه هالند با چهره‌های نمادین گذشته ندارد. سرمربی آبی‌ها افزود:"نمی‌توانستم او را با دیدیه مقایسه کنم، اما دیدیه این تاثیر را در مدت زمان طولانی داشت. تاثیر هالند فوری‌تر بوده است. فکر نمی‌کنم این مقایسه مستقیم باشد، اما هر دو مهاجمان بزرگی هستند. او به اندازه تمام گل‌های زده چلسی در فصل جاری گلزنی کرده که یک آمار عالی است. من احترام زیادی برای او قائل هستم. آخرین باری که اینجا بودم سعی کردم او را به چلسی بیاورم. سطح او در آن زمان بسیار واضح بود. به او احترام می‌گذارم."

از سرمربی چلسی همچنین درباره حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت چلسی سوال شد که او پاسخ داد:"اگر رسمی نباشد، نه. نه (من هنوز با او صحبت نکرده‌ام.)"