در حالی که آبی‌های لندن آمار بسیار نامطلوبی را از لحاظ گلزنی در این فصل به ثبت رسانده‌اند، غول نروژی سیتیزن‌ها یکی پس از دیگری رکوردها را به نام خودش کرد.

فرانک لمپارد در دوره اول حضورش در چلسی اصرار زیادی به جذب ارلینگ هالند داشت.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، فرانک لمپارد، سرمربی موقت باشگاه چلسی، بخشی از مصاحبه خود پیش از دیدا روز یکشنبه با منچسترسیتی را به ارلینگ هالند، ستاره نروژی این سیتیزن‌ها اختصاص داد. لمپارد ادعا می‌کند که در گذشته تلاش زیادی برای پیوستن هالند به چلسی انجام داده بود. سرمربی شیرهای لندن در این خصوص گفت:

من تلاش بسیار زیادی برای پیوستن ارلینگ هالند به چلسی انجام دادم؛ اما نمی‌دانم اشتها و علاقه باشگاه در این خصوص چقدر بود. آن موقع رقابت بزرگی در جذب او وجود داشت زیرا بازیکن و استعداد برجسته‌ای بود. بند خرید هالند بسیار مناسب و منطقی بود. نمی‌دانم چقدر نزدیک به چلسی بود و باشگاه دقیقاً چه اقدامی برای جذب او کرد؛ اما من او را برای تیم می‌خواستم و طرفدار بزرگ او بودم.

مقایسه هالند با دروگبا؟

 من نمی‌توانم او را با دیدیه مقایسه کنم؛ زیرا آن‌ها دو بازیکن متفاوت در دو زمان متفاوت با باشگاه‌های خود هستند. اما به عنوان یک عضو چلسی، دروگبا تأثیرگذاری و ثبات خود را در طولانی‌مدت داشت. هالند این اثرگذاری را خیلی سریع به نمایش گذاشته و به عنوان بازیکنی که تازه به لیگ برتر آمده، تا این‌جا فوق‌العاده بوده. دیدیه در یک دوره طولانی، واقعاً کارهای بزرگی را برای باشگاه انجام داد. مقایسه آن‌ها درست نیست، اما هر دو مهاجمین بسیار بزرگی هستند. 

  • تعداد گل‌ زده چلسی در لیگ برتر در فصل 23-2022: 36 گل
  • تعداد گل زده ارلینگ هالند در لیگ برتر در فصل 23-2022: 36 گل