به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری پس از دوران حضور در استقلال و دو فصل بازی در گل‌گهر سیرجان زیر نظر امیر قلعه‌نویی، در تابستان سال قبل به مس رفسنجان رفت و در بیشتر مسابقات مهره ثابت محمد ربیعی بود، اما بخاطر فاصله زیاد از دروازه حریفان فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد که دیروز این شرایط برای او فراهم شد.

هافبک باتجربه مس رفسنجان که در ۲۵ مسابقه فصل اخیر لیگ برتر به میدان رفت، در دیدار دیروز مقابل پیکان هم یکی از مهره‌های اصلی پیکان بود که دوندگی و تلاش زیادی در میانه زمین داشت و نظم خاصی در شکل بازی تیمش به وجود آورد، اما ضربه آخر را خودش زد و توانست نخستین گل فصل‌اش را به ثمر رساند.

1877455

فرشید باقری علی‌رغم اینکه سال گذشته دو گل برای گل‌گهر زده بود، در این فصل شانس زیادی برای نزدیک شدن به دروازه حریفان پیدا نکرده بود و با اینکه روی دو گل تاثیرگذاری داشت، دیروز توانست با یک ضربه فنی مطمئن و زمینی نخستین گل خود را بزند و مس رفسنجان را مقابل پیکان پیش بیندازد.

با اینکه هافبک دفاعی مس رفسنجان امیدوار بود گل او مقابل پیکان سه امتیازی شود، اما اعلام یک پنالتی در لحظات آخر کاری کرد تا این گل با تساوی تیمش و البته حضورشان در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر همراه باشد.