به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی با پیروزی برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شد به دیدار فینال این رقابت‌ها صعود کند که اونانا نقشی کلیدی در این صعود ایفا کرد. 

او تا به حال موفق شده در 12 دیداری که اینتر در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده هشت بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و این موضوع به سیمونه اینزاگی و تیمش کمک قابل توجهی کرده است. 

شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره علاقه باشگاه چلسی به جذب این بازیکن به گوشی رسیده و گفته شده است که آنها قصد دارند کپا آریسابالاگا یا ادوارد مندی را علاوه بر مبلغ مورد توافق با اینتر برای جذاب این بازیکن به این باشگاه بفرستند. 

1874826

بوتینس در گفتگو با تی وی پلی در ایتالیا در این باره اظهار داشت:« شایعات بازار نقل و انتقالات در این مقطع از فصل طبیعی است اما من ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم چون هنوز خیلی زود است و این پسر روی اتفاقات درون زمین تمرکز دارد و باید تا پایان فصل صبر کنیم. 

ما قراردادی پنج ساله با اینتر داریم. او چهار سال دیگر قرارداد دارد و حالا تمرکزش روی دیدارهای پایانی سری آ و فینال لیگ قهرمانان است. او هنوز قراردادی طولانی مدت دارد. پس جای نگرانی نیست. اوخوشحال است و برای قوی‌ترین تیم سری آ بازی می‌کند.»