به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد تا بتواند بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. این می تواند پنجمین قهرمانی سیتی در 6 سال گذشته با هدایت پپ گواردیولا باشد. سیتی فردا میزبان چلسی است و بسیاری از همین حالا سیتیزن ها را برنده می دانند. این در حالی است که در مقطعی از فصل، آرسنال با هشت امتیاز بیشتر از سیتی صدرنشین و مدعی اول قهرمانی بود. سیتی در جام حذفی به فینال رسیده و باید برابر یونایتد قرار بگیرد و در لیگ قهرمانان هم با شکست رئال راهی فینال شد و 20 خرداد در استانبول برابر اینتر مصاف خواهد داد.

1876755

پپ گواردیولا در مورد ارزیابی‌اش از هفت سال اخیر گفت: «وقتی سال 2016 مربی سیتی شدم، هدف اول ما قهرمانی لیگ بود ولی موفق نشدیم. زمان برد تا توانستم سبک بازی مورد علاقه‌ام را در تیم وارد کنم. قطعا بدون بازیکنان، هواداران و کادر فنی خوبم در تمام این سال ها و البته تلاش و حمایت همه کارکنان باشگاه، رسیدن به این موفقیت‌ها ممکن نبود.»

پپ ادامه داد: «من خودم را بسیار دوست دارم ولی اعتراف می کنم، کاری که در این مدت انجام داده‌ایم، فراتر از تصوراتم بود. در فصل جاری و در مقطعی امیدمان به قهرمانی کمرنگ شد ولی من به تیم خودم ایمان داشتم. در دو ماه اخیر بی‌نظیر بوده‌ایم و کاری که بازیکنانم در لیگ برتر انجام داده اند، باورنکردنی است.»