به گزارش "ورزش سه"، این دیدار به دلیل سفر سپاهان به عربستان دو روز زودتر از سایر دیدارها برگزار می شود و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بیشتر یک دیدار حیثیتی برای دو تیم به شمار می رود. آبادانی‌ها برای کسب رتبه ای بهتر از هشتمی پا به مسابقات گذاشته اند و در سوی دیگر سپاهان به دنبال کسب سه امتیاز و سفر با روحیه برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا است.

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.

جمعه ۱۲ فروردین؛نفت آبادان و سپاهان؛ ورزشگاه تختی آبادان؛ بدون تماشاگر 
داوران: بیژن حیدری- رحیم حاجیلو- علیرضا طاهرخانی- روح‌اله شریفی
ناظر: محمود رفیعی

ترکیب صنعت نفت

نیما میرزازاد، حسین ساکی،  حسن بیت‌ سعید، طالب ریکانی، شروین بزرگ، امید خالدی، فاخر تهامی، امید حامدی‌فر، مهدی حنفی، میثم تهیدست، رضا یزداندوست
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو
سرمربی: محرم نویدکیا

 

شرح گل 
شرح گل 
سپاهان (1-0): ارسال محمدرضا حسینی از سمت چپ خط دفاعی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شرایطی  در دقیقه 4 به گل تبدیل شد که یزدان دوست نتوانست زودتر از مهاجم سپاهان مغانلو به توپ رسید و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

سپاهان (٢-٠): ارسال سروش رفیعی روی تیرک اول با ضربه گئورگی گولسیانی به گل دوم مسابقه در دقیقه ٣١ بدل شد.

دقایق حساس:

دقیقه 9: شوت فاخر تهامی با اختلاف کمی و به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 12: ارسال در عرض بازیکنان نفت آبادان به شکل خطرناکی خط عرضی دروازه را در میان ازدحاح بازیکنان طی کرد و به جایی نرسید.

دقیقه ٢٢: نفت آبادان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی رشید مظاهری در محوطه شش قدم زودتر توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ٢٧: شوت حامدی فر مهاجم نفت آبادان با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

در حاشیه:

* این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا با تشخیص مسئولان مرتبط بدون حضور هواداران برگزار می شود؛ با این حال مثل همیشه آبادانی ها از خانه های اطراف تیمشان را تشویق می کنند.