به گزارش "ورزش سه"، توخل فصل را در چلسی شروع کرد. او در ژانویه 2021 به این تیم پیوست و آمار موفقیت‌آمیزی هم داشت اما حدود یک سال و نیم بعد و در سپتامبر 2022 برکنار شد.
مربی سابق دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن مدت زیادی بیکار نماند و در ماه مارس، بایرن مونیخ بعد از برکنار کردن یولیان ناگلزمان، او را استخدام کرد.

ماتئوس گفت: «توخل نزدیک بود به یوونتوس ملحق شود و بایرن عصبی شد. توخل آزاد بود و بایرن صد درصد به ناگلزمان اعتقاد نداشت. آنها نمی‌توانستند او را بعد از بردن سه تا جام اخراج کنند، برای همین تصمیم گرفتند زودتر این کار را بکنند.»

1877742

کاپیتان سابق بایرن و تیم ملی آلمان ادامه داد: «وقتی شنیدم ناگلزمان را اخراج کرده‌اند، راستش را بخواهید خیال کردم شوخی است، اما هنوز اول آوریل (مشابه دروغ 13 اسفند) نشده بود.»

غول سری آ تنها تیمی نبود که شرایط توخل را بعد از اخراج از چلسی زیر نظر داشت، بلکه تاتنهام هم بعد از جدا شدن آنتونیو کونته، مربی آلمانی را به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری تیم در نظر داشت اما بایرن زودتر از همه دست به کار شد.

هم اکنون موقعیت آلگری در یوونتوس در خطر است و گفته می‌شود او در پایان فصل از سمت خود برکنار خواهد شد و مربی دیگری جایش را می‌گیرد.