به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار لیورپول و استون‌ویلا که در آنفیلد در حال برگزاری است با برتری 1-0 تیم اونای امری به پایان رسید.

لیورپولی‌ها که در صورت شکست در این مسابقه از کسب سهمیه چمپیونزلیگ دورتر می‌شوند از آنچه در نیمه اول گذشت به هیچ وجه راضی نیستند. لیورپولی‌ها معتقدند بازیکنان ویلا در نیمه اول با خشونت بیش از حد بازی کرده‌اند و داور به اندازه کافی علیه آنها سخت‌گیری نکرده است.

در دقیقه 45 در حالی که استون‌ویلا می‌رفت با برتری 1-0 به خانه برود برخوردی شدید بین تایرون مینگز از این تیم و کودی خاکپو از لیورپول اتفاق افتاد. مینگز پای خود را بیش از حد بالا آورد و با استوک کفش‌ خود به سینه کودی خاکپو کوبید تا او را نقش زمین کند.

1877740

اما در حالی که بازیکنان لیورپول از این صحنه به شدت خشمگین و خواهان اخراج تایرون مینگز بودند داور حتی بعد از بررسی VAR تنها به دادن یک کارت زرد به بازیکن استون‌ویلا بسنده کرد تا لیورپولی‌ها را بیشتر خشمگین کند.

1877741

در دقایق اولیه این نیمه هم برخورد شدیدی بین اولی واتکینز و ویرژیل فن‌دایک اتفاق افتاد که دو بازیکن از ناحیه سر به شدت به هم برخورد کردند و ورزشگاه آنفیلد نگران سلامت آنها بود.