به گزارش “ورزش سه” لیورپول با گل دقایق پایانی روبرتو فیرمینو از شکست مقابل استون‌ویلا گریخت و صاحب تک امتیاز ارزشمند از این مسابقه شد. با این حال نوار هفت پیروزی پیاپی برای شاگردان یورگن کلوپ پاره شد.

حالا جنگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در انگلیس بیش از حد بالا گرفته است. تاتنهام با توجه به شکست مقابل برنتفورد، به کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا نزدیک شد.

لیورپول در حال حاضر سهمیه لیگ اروپا را برای خود تضمین کرده است، اما گل دقایق پایانی فیرمینو، اندک امیدی برای آن‌ها جهت صعود به لیگ قهرمانان اروپا به وجود آورد.

منچستر یونایتد به لطف گل زیبای کاسیمیر‌و به برتری ارزشمندی مقابل بورنموث دست یافت و فاصله ۳ امتیازی خود با لیورپول را حفظ کرد. شاگردان یورگن کلوپ حالا یک شانس برای حضور دوباره در چمپیونز لیگ خواهند داشت؛ شکست نیوکاسل و منچستر در دو مسابقه آخرشان و پیروزی آن‌ها در جدال آخر که به نظر کار بسیار سختی است.

چرا که لیورپول در حال حاضر با انجام ۳۷ مسابقه، ۳ امتیاز کمتر از نیوکاسل و منچستر با ۳۶ مسابقه دارد و اینکه امتیازی توسط این دو تیم در دو جدال آینده از دست برود، موضوعی دور از ذهن خواهد بود.